وزیر ارتباطات:

شبکه های اجتماعی داخلی که اعضای آنها از پنج میلیون نفر بیشتر شود،مجوز فعالیت مالی کسب می‌کنند

وزیر ارتباطات در حاشیه کنگره اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه اعلام کرد شبکه های اجتماعی داخلی که اعضای آنها از پنج میلیون نفر بیشتر شود، اجازه فعالیت در زمینه خدمات مالی را دریافت می‌کنند.

شبکه های اجتماعی داخلی که اعضای آنها از پنج میلیون نفر بیشتر شود،مجوز فعالیت مالی کسب می‌کنند

به گزارش خبر فوری ، محمود واعظی در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت که شبکه اجتماعی در شورای عالی فضای مجازی اولویت بندی می شوند و حسب فعالیت و تعداد اعضا، مجوزهای مختلفی برای آنها صادر خواهد شد. بر این اساس، شبکه های اجتماعی داخلی اجازه دریافت تبلیغات و فعالیت در زمینه خدمات ارزش افزوده را به دست می آورند.

وی همچنین افزود شبکه ها اجتماعی خارجی که سال ها در کشورمان فعالیت داشته اند هم اجازه دارند در برخی زمینه ها و خدمات فعالیت کنند.

واعظی وجود هرگونه مصوبه در شورای عالی فضای مجازی درباره انتقال سرورهای شبکه های اجتماعی به داخل کشور را نیز رد کرد و گفت تنها اولویت بندی شبکه های اجتماعی در این شورا مطرح شده است.

وزیر ارتباطات در رابطه با فعالیت های بین المللی پست بانک نیز اظهار داشت پس از اجرایی شدن برجام، روابط کارگزاری پست بانک با بیش از چهل کشور برقرار شده است که فضای مناسبی را برای فعالیت های مالی و پستی به وجود می آورد.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها