بهرام‌نیا: نظام بانکی باید در خدمت تولیدکنندگان قرار گیرد

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که برای ایجاد رونق در بازار تولید باید نظام بانکی در خدمت تولیدکنندگان قرار گرفته و بروکراسی های ادارای کنار گذاشته شود.

بهرام‌نیا: نظام بانکی باید در خدمت تولیدکنندگان قرار گیرد

حسن بهرام نیا با بیان اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال رونق تولید نام گذاری کرده اند،‌ با اشاره به ضرورت از میان برداشتن موانع تولید در داخل کشور، اظهار کرد: یکی از موانع رونق تولید در داخل کشور، نظام بانکی است که باید به سمت حمایت از تولید کننده رفته و تسهیلاتی برای صنعت گران و تولید کنندگان در نظر گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: از سوی دیگر نظام مالیاتی نیز می تواند با در نظر گرفتن معافیت هایی به عنوان یک مشوق برای تولید کنندگان نقش ایفا کند. اما یکی از موانع بزرگ، بروکراسی اداری در داخل کشور است که تولید کننده و سرمایه گذار را سرگردان می کند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید امنیت سرمایه گذار و تولید کننده در داخل کشور تامین شود. اگر خلاءهای قانونی نیز در این زمینه وجود دارد باید با بازنگری برطرف شود.

بهرام نیا در ادامه با تاکید بر اینکه کیفیت کالاهای تولیدی نقش بسزایی در ایجاد بازار داخلی و خارجی دارد، گفت: تنوع و کیفیت محصولات تولیدی بسیار مهم است باید کیفیت کالاهای تولیدی در قالب رقابت افزایش یابد.

وی تصریح کرد: همان طوری که مقام معظم رهبری تاکید کردند برای ایستادن در برابر دشمن باید بر تولید داخل متکی باشیم. باید از ظرفیت های داخلی کشور در مسیر درستی بهره بگیریم تا بتوانیم در برابر سیاست های استعماری سایر کشورها بایستیم.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها