لایحه رتبه بندی معلمان هفته آینده به مجلس ارائه می شود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: طبق گفته وزیر آموزش و پرورش قرار است لایحه رتبه بندی معلمان تا هفته آینده به مجلس ارائه شود.

لایحه رتبه بندی معلمان هفته آینده به مجلس ارائه می شود

محمد جواد ابطحی در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: در این جلسه پرونده تخلفات تحصیلی حسین فریدون در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به گزارشی که در این باره ارائه شد، برای ما محرز شد که فریدون تخلفات تحصیلی بسیار زیادی داشته از جمله آنکه معدل خود را اشتباه عنوان کرده است و در کل مشخص شد که وی بسیاری از ضوابط و قواعد را در دوران تحصیلی خود بویژه در مقطع دکترا رعایت نکرده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در جلسه امروز این کمیسیون حضور یافت و مباحثی با حضور وی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ابطحی با اشاره به اینکه وزیر آموزش و پرورش گزارشی درباره موضوع رتبه بندی معلمان به نمایندگان ارائه کرد، اظهار داشت: متاسفانه تاکنون دولت لایحه رتبه بندی معلمان را به مجلس ارائه نکرده است اما امروز وزیر آموزش و پرورش به نمایندگان وعده داد که این لایحه تا هفته آینده به مجلس ارائه می شود.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حسن عاملی
    0

    ای ایقد دروغ در باره رتبه بندی معلمان گفتین اگه اگه خدای نکرده الانم راست بگین هیچکس همون حرف راستتونم باور نمیکنه پس خواهشا دلمونو هوایی نکنید بگذارید بسوزیمو بسازیم..معلمی که در هفته ۱۲۰ لیتر بنزین ۳ هزارتومنی مصرف میکنه برا رفت وبرگشت به سر کارش چه خاکی باید توسرش بریزه..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها