واکنش فرانسه به اعتراضات در ایران

وزارت خارجه فرانسه در اظهاراتی که مداخله آشکار در امور داخلی ایران است از اغتشاشات و ناآرامی‌های چند روز گذشته در کشور حمایت کرد.

واکنش فرانسه به اعتراضات در ایران

وزارت خارجه فرانسه روز دوشنبه در اظهاراتی مداخله‌جویانه درباره امور داخلی ایران، خواستار «احترام ایران به آزادی بیان و حق اعتراضات مسالمت‌آمیز» در ایران شد.

پیش از این دولت های آمریکا و آلمان نیز در بیانیه‌هایی که مداخله آشکار در امور داخلی یک کشور محسوب می‌شود، از اغتشاشات و ناآرامی‌ها در ایران حمایت کرده و خواستار برخورد مسالمت‌آمیز با تخریب‌گران اموال عمومی و مردمی شده بودند.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ابراز حمایت و همراهی «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا با عده‌ای آشوبگر در برخی شهرهای ایران، ضمن تقبیح و محکومیت اینگونه حمایت ها و اظهارات مداخله جویانه گفت: «مردم عزتمند ایران به خوبی می‌دانند که اینگونه اظهارنظرهای ریاکارانه و مزورانه حاوی هیچگونه همدردی صادقانه و دلسوزانه‌ای نیست و اقدامات عده‌ای هرج و مرج طلب و تخریب‌گر مورد حمایت امثال ایشان به هیچ‌ وجه سنخیتی با روش و منش قاطبه مردم فهیم و بصیر ایران ندارد.»

منبع: اسکای نیوز

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ائلیار افسری
    0

    همیشه اینطور بوده که به اعتراضات مردم انگ آشوب طلب اغتشاشگر جدایی طلب ضد انقلاب زدید و دشمن اصلی مردم ایران خود شما هستید وسلام

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها