دستور رهبر انقلاب به رئیس جمهور:

یارانه‌های مردم باید پرداخت می شد/ بسته‌های حمایتی را پرداخت کنید

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به رئیس جمهور گفتند: مناسب بود همزمان با اجرای این طرح اولین پرداخت نقدی یارانه‌ها (بسته حمایتی) نیز صورت می‌گرفت.

یارانه‌های مردم باید پرداخت می شد/ بسته‌های حمایتی را پرداخت کنید

در حاشیه دیدار با مسئولین نظام در روز عید (جمعه ۲۴ آبان ۹۸)، رهبر انقلاب یک توصیه به روحانی داشتند که خوب است زودتر اجرایی شود.

روحانی در حاشیه جلسه گزارشی مختصر از روند اجرای طرح سهمیه‌بندی به رهبر انقلاب ارائه می‌کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به رئیس جمهور گفتند: مناسب بود همزمان با اجرای این طرح اولین پرداخت نقدی یارانه ‌ها (بسته حمایتی) نیز صورت می‌گرفت؛ ولی حالا که انجام نشده، لازم است زودتر اقدام کنید.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • کاربر ناشناس
    0

    یعنی مردم رواول باپول بخرید.چقدرعالی.ممنونیم.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      لطفا منظور حضرت آقا رو اول درک کن بعد حرف بزن

    • ایرانی باغیرت
      0

      لطفا منظور حضرت آقا رو اول درک کن بعد حرف بزن

    • علی
      0

      منظور همینه دیگه دهن مردم عوام رو با 50 تومن ببند بعد گرانی افسارگسیخته بارشون کن ...کی هست که ندونه درد مردم تو این گرونی با 50 تومن حل نمیشه این مبلغ مثل دادن اب نبات به بچه هست برای ساکت کردن بچه وگرنه خاصیتی نداره

  • سید
    0

    حضرت اقا سلام علیکم و رحمت الله یه سوال کوچولو دارم حضرت عالی که نظر سه قوا را تایید کردین و از مسئولین خواستین جلو مردم را بگیرن ایا فکر کردین که با ۳۰لیتر بنزین در ماه ما چکارکنیم؟؟؟اول صبح ماشین گرم بشه تو این سرما بریم دنبال کارمون یا به اقوام و خویشان دیدار داشته باشیم چون به نظر شما صله رحم واجب است ماکه نه اغتشاش گریم نه اغتشاش را قبول داریم و نه دوست داریم اموال عمومی حتی به انداز سر سوزنی خدای نکرده اسیبی ببیند ولی این گرانی و تورم تا کی به کجا باید بند بیاد؟؟

  • کریم
    0

    بسم الله القاسم الجبارین یارانه 45 تومانی یعنی 14.5 لیتر بنزین. اینقدر قداست درست کردیم که انگار خدا اینان را از آسمان فرستاده. دیگه مردم حرف های دروغ شما ها را باور نمی کنند. حتی اگر معجزه بیاورید. دیگر هیچ کس حرف هایتان را باور نخواهند کرد. بترسید از روزی که خداوند متعال بر شماها مقدس مآب ها خشمگین شود. چرا که قسم خورده از ظالمان چه در این دنیا و چه در سرای باقی انتقام بکشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها