زنگنه: مصدوم بودم که بازی نکردم

ملی‌پوش تیم بسکتبال مهرام تهران گفت: مقابل تیم شورا و شهرداری قزوین مصدوم بودم که بازی نکردم، در مورد ارسلان هم باید بگویم که در تیم هیچ رقابتی با یکدیگر نداریم چون سوار یک کشتی هستیم.

زنگنه: مصدوم بودم که بازی نکردم

آرمان زنگنه درباره شرایط تیم بسکتبال مهرام تهران پس از گذشت چهار هفته از بازی‌های لیگ‌برتر، توضیح داد: مهرام همیشه حضور موفقی در لیگ برتر داشته و به گونه‌ای می‌توان گفت که مهرام ویترین بسکتبال ایران است. امسال هم سیاست باشگاه بر این بود که با بازیکنان به اصطلاح مهرامی که قبلا در این تیم بوده‌اند ترکیب خود را شکل دهد، در کنار آن‌ها هم از نفرات جوان‌تر استفاده می‌کند تا آینده بسکتبال ایران نیز ساخته شود.

او افزود: چهار هفته تمرینات پیش فصل داشتیم تا به شرایط مطلوب برسیم و نتایج بدی هم در این مدت کسب نکرده‌ایم. با این حال بردن تیم پر قدرت شیمیدر قم که از نظر مهره‌ای قوی‌ترین تیم لیگ برتر است، به تیم ما شخصیت بیشتری داد و الآن نیر در تلاش هستیم تا بازی به بازی پیش رفته، شرایط تیمی خود را بهتر کرده و بهبود ببخشیم.

ملی‌پوش تیم بسکتبال مهرام تهران در مورد دلیل بازی نکردنش مقابل تیم شورا و شهرداری قزوین در هفته چهارم لیگ برتر، گفت: مصدومیت کوچکی داشتم که با توجه به نظر پزشک تصمیم گرفتیم در آن بازی وارد زمین نشوم. به دلیل وارد نشدن فشار زیاد این تصمیم گرفته شد.

او در پاسخ به این سوال که چرا تیم مهرام در کوارتر پایانی بازی‌ها امتیازات زیادی را به حریفان می‌دهد؟ توضیح داد: موارد زیادی وجود دارد که روی این موضوع تاثیر مستقیم می‌گذارد. اوایل لیگ است و تیم‌ها به آمادگی کامل نرسیده‌اند که امری طبیعی به شمار می‌رود. این موضوع بیشتر به بحث مسائل فنی و تمرینات تیم برمی‌گردد که کادر فنی تلاش می‌کند این مساله را با طراحی تمرینات بهتر برطرف کند. ما بازیکنان نیز بازی به بازی بهتر خواهیم شد و با تمام توانی سعی در کسب بهترین نتیجه داریم.

بازیکن پست چهار تیم بسکتبال مهرام درباره رقابتش در این پست با ارسلان کاظمی، گفت: همان‌طور که ارسلان هم گفت، من و او به هیچ عنوان حس رقابت با یکدیگر را نداریم. او بازیکن بزرگی است و حضورش در این تیم به کسب نتایج بهتر کمک خواهد کرد. ارسلان و من سوار یک کشتی هستیم و سعی می‌کنیم این کشتی را سالم به ساحل برسانیم. رقابتی میان ما وجود ندارد و برای موفقیت تیمی تلاش می‌کنیم.

زنگنه درباره بازی پیش روی مهرام با تیم نفت آبادان (قهرمان فصل گذشته لیگ) نیز گفت: شرایط تیم نفت نسبت به گذشته متفاوت است و برخی بازیکنان را از دست داده اما همین موضوع باعث می‌شود که فشار از روی همه عوامل این تیم اعم از بازیکنان و کادر فنی و مدیریت کاسته شود. همان‌طور هم که می‌دانید تیمی که با استرس و فشار کم‌تری وارد زمین شود عملکرد بهتری دارد. با توجه به این موضوع کار راحتی مقابل تیم نفت نداریم و همه توان خود را باید در زمین به کار بگیریم.

ملی‌پوش بسکتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا مهرام با این بازیکنان سرشناس و باتجربه، می‌تواند قهرمان فصل جاری لیگ برتر شود؟ توضیح داد: مهرام میشه با شرایط خوبی در لیگ حضور داشته و مدعی جدی قهرمانی بوده است. امسال نیز همه بازیکنان در تلاش هستند تا بهترین نتیجه که قهرمانی است را کسب کنند. البته گاهی ممکن است برخی اتفاقات ورزشی رخ دهد که یک تیم را از کسب نتیجه بازدارد. لیگ طولانی است و کار همه تیم‌ها سخت است. باید با برنامه و بازی به بازی پیش رویم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. مهرام همیشه مدعی قهرمانی است.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها