پیش‌فروش بلیت تازه‌ترین کار همایون شجریان و سهراب پورناظری

پیش‌فروش بلیت کنسرت- نمایش «سی»، کاری مشترک از همایون شجریان و سهراب پورناظری از شامگاه یکشنبه یازدهم تیر (امشب) آغاز می‌شود.

پیش‌فروش بلیت تازه‌ترین کار همایون شجریان و سهراب پورناظری

بلیت‌فروشی کنسرت- نمایش «سی» کاری از همایون شجریان و سهراب پورناظری از ساعت 21 امشب یکشنبه یازدهم تیر توسط دو سایت ایران کنسرت و می.ر.سی آغاز می‌شود.

این پروژه از پانزدهم مرداد در مجموعه‌ فرهنگی و هنری سعدآباد روی صحنه می‌رود. «سی» کاری از همایون شجریان و سهراب پورناظری، براساس سه داستان زال و رودابه، رستم و اسفندیار و رستم و سهراب با نویسندگی نغمه ثمینی و دراماتورژی امیرحسین ماحوزی است. کارگردانی این اثر را علی‌اصغر دشتی بر عهده دارد و بازیگرانی چون سحر دولتشاهی، مهدی پاکدل، امیر جدیدی و صابر ابر در آن حضور دارند.

این کنسرت- نمایش تلاشی است جهت بازسازی هویت ملی که با تکیه بر موضوع فرهنگ، هنر و اندیشه ایرانی با حضور تعدادی از چهره‌های موسیقی، نمایش و همچنین انیمیشن روی صحنه می‌رود. «سی» با نگاه امروزی سه داستانِ نامه‌ باستان را روایت می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، این برنامه به تهیه‌کنندگی موسسه‌ دل‌آواز و بارانا اجرا می‌شود و مخاطبان می‌توانند از ساعت 21 امشب بلیت‌های این نمایش را خریداری کنند.

34

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها