بازگشت منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین به مردم، شرط رئیس‌جمهور برای اجرای این طرح

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: شرط رئیس‌جمهوری برای اجرای طرح حمایت معیشتی و اصلاح قیمت بنزین، این بود که حتماً همه منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین عیناً به مردم بازگردد.

بازگشت منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین به مردم، شرط رئیس‌جمهور برای اجرای این طرح

محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه امشب ۲۴ آبان ماه با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری به بررسی طرح حمایت معیشتی دولت و جزئیات طرح افزایش بنزین پرداخت.

آقای نوبخت با اشاره به جزئیات طرح حمایتی دولت برای جبران افزایش قیمت بنزین، گفت: شرط رئیس‌جمهوری برای اجرای طرح حمایت معیشتی و اصلاح قیمت بنزین، این بود که حتماً همه منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین عیناً به مردم بازگردد.

او ادامه داد: طرح حمایت معیشتی و اصلاح قیمت و سهمیه‌بندی بنزین در راستای اجرایی شدن مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه صادر شد.

معاون رئیس جمهور افزود: دولت با وجود داشتن مجوز قانونی، در شش سال گذشته تنها دو بار اصلاح قیمت بنزین را انجام داد و منابع حاصل ازآن نیز عمدتاً صرف حمایت از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    0

    آقای نوبخت شما که در افزایش حقوقها فهم و درک و شعور خود رابه مردم ثابت کردی به کسی که بیست میلیون حقوق میگرفت ده درصد یعنی دو میلیون تومان اضافه کردید و به کسی که دومیلیون حقوقش بود ده درصد یعنی فقط دویست هزار تومان و نشان دادی که طرفدار قشر ضعیف جامعه هستی امید وارم آه قشر فقیر جامعه دامنگیرت شود و دودمانت را بر باد دهد

  • ناشناس
    0

    دست بردارید از به تمسخر گرفتن عقل مردم فهیم ایران و بیش از این نفرت این مردم را با ترهات و لا طائلات خود علیه فاجعه سازترین دولتی که ایران تا کنون دیده بر نیانگیزید.

  • رزمنده دفاع مقدس
    0

    آقای نوبخت بدبخت خاک برسرتون باین طرح مسخره تون روحانی خبرش شرط بزاره میفهمی باگرانی بنزین همه چیز گران میشود الان همون طبقه ضعیف پول کرایه تاکسی نداره مجبور پیاده بره خدالعنتتون کنه

  • علی
    0

    دروغ دروغ دروغ دروغ

  • علی پور
    0

    تویکی دیگه حرف نزن روباه برای حفظ میز کم چوب لا چرخ ملت نکردی.ملت کمک معیشت نمی خواهند شما کاری باقیمت بنزین نداشته باش .شما بزورجیب مردم را میزنی بعد می گویی کمکتان می کنیم

  • علی
    0

    دولت دروغگو. مجلس بایستی شما را سر جایتان بنشاند . مردم نامحرم هستند که از چند روز قبل اعلام نمی کنید. 50 هزارتومان به انها می دهد و تو یک روز انرا پس می گیری .

  • محمد
    0

    منابع حاصل از گرانی بنزین عمدتاً صرف حمایت از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی میشه !!!؟؟؟ خوب چرا برای این امر خیر پولهایی که از اختلاصگرها و مفسدین اقتصادی پس گرفته میشه در این راه خرج نمیشه. صد در صد ریشه فقر ریشه کن میشه

  • شهروند
    0

    خجالت بکش. تو دیگه انسانیت و صداقت را قی کردی!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها