اروپا در راستای منافع آمریکا به تعهدات خود عمل نکرد

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: ما به تعهدات خود عمل کردیم و این اروپایی‌ها بودند که در راستای منافع آمریکا فقط وعده دادند و به تعهدات خود عمل نکردند.

اروپا در راستای منافع آمریکا به تعهدات خود عمل نکرد

سیدکمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره گام چهارم ایران در کاهش تعهدات برجامی گفت: این اقدام ایران کاملاً بجا بود و جای تشکر دارد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری به ماهیت استکباری اروپایی‌ها اشاره کرد و افزود: ما به تعهدات خود عمل کردیم و این اروپایی‌ها بودند که در راستای منافع آمریکا فقط وعده دادند و به تعهدات خود عمل نکردند.

او با بیان اینکه هیچ کدام از وعده‌های اروپایی‌ها عملیاتی نشده است، تأکید کرد: غربی‌ها به تعهدات خود پایبند نیستند و از ما انتظار دارند به تعهدات خود پایبند باشیم و این نشانه ذهنیت استعماری آنهاست.

سجادی با تاکید بر اینکه غربی‌ها هیچ شناختی نسبت به انقلاب و ملت ایران ندارند، گفت: ملت ایران برای احقاق حقوق خود هر کاری لازم باشد انجام می‌دهد و وقتی که قراردادی در سطح بین‌الملل امضاء می‌شود همه اطراف آن باید به انجام تعهدات خود پایبند باشند.

او ادامه داد: گام چهارم ایران اسلامی در کاهش تعهدات برجامی واکنش‌های زیادی در مجامع بین‌المللی داشته و موجب وحشت غربی‌ها شده است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره تاثیرات عدم عضویت ایران در faft اظهار کرد: ما در تعاریف پولشویی با غربی‌ها مشکل داریم؛ نباید قراردادی را امضاء کنیم که برخلاف اصول نظام اسلامی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها