قاضی زاده هاشمی در گفت‌و‌گو با خبر فوری:

استفاده از امکانات صدا و سیما برای تبلیغات نامزدهای مجلس ممنوع است/ دلالان کاغذ، به دنبال سوداگری در آستانه انتخابات

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما تاکید کرد: نامزدهای انتخابات مجلس نمی‌توانند از امکانات صدا و سیما برای تبلیغات استفاده کنند.

استفاده از امکانات صدا و سیما برای تبلیغات نامزدهای مجلس ممنوع است/ دلالان کاغذ، به دنبال سوداگری در آستانه انتخابات

احسان قاضی زاده هاشمی در گفت‌وگو با خبر فوری در مورد استفاده از امکانات صدا و سیما برای تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در مورد انتخابات ریاست جمهوری بر اساس قانون نامزدها می‌توانند تبلیغات خود را در رسانه ملی داشته باشند ولی در مورد مجلس چنین امکانی چه در شبکه ملی و چه در شبکه های استانی وجود ندارد.
وی در تعریف نامزد انتخابات مجلس گفت: طبعا منظور از نامزدها افرادی هستند که کاندیدا شدند و احراز صلاحیت آنها صورت گرفته است و نامزدها نمی‌توانند چه در قالب خبر و بیان برنامه ها و یا اعلام مواضع از امکانات صدا و سیما استفاده کنند.
قاضی زاده هاشمی در بیان تحلیل خود از عوامل گرانی کاغذ در حال حاضر گفت: معتقدم چون پایان سال انتخابات را پیش رو داریم برخی توزیع کنندگان و دلالان اقدام به احتکار کاغذ کردند تا در زمان تبلیغات به چندین برابر قیمت به نامزدها بفروشند و سوداگری کنند.
عضو شورای نظارت بر صدا و سیما ادامه داد: در اصلاح قانون انتخابات راهکار استفاده از امکانات رسانه ها برای تبلیغات پیش بینی شده بود که چون کلیات آن از سوی شورای نگهبان رد شد این طرح به انتخابات این دوره نمی‌رسد.

1

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها