باهنر مطرح کرد:

مداحی عید فطر کار درستی نبود/ تلاش برای اثبات ناکارآمدی دولت در همین سال اول، سیاستی اشتباه است

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد که در حال حاضر موفقیت دولت، موفقیت نظام است و همه باید برای حل مشکلات کشور همدلی داشته باشیم.

مداحی عید فطر کار درستی نبود/ تلاش برای اثبات ناکارآمدی دولت در همین سال اول، سیاستی اشتباه است

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، محمدرضا باهنر عصر امروز در نشست ماهیانه جامعه اسلامی مهندسین، با انتقاد از مداحی روز عید فطر در مصلی تهران ، گفت: بعد از یک ماه تعبد، روزه و عبادت، مردم برای جشن به نماز عید می‌آیند و آن طور مداحی خطاب به رییس جمهور کار درستی نبود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: فارغ از نتیجه انتخابات، ‌حضور بالای هفتاد درصد مردم با وجود همه مشکلات و نگرانی های موجود در کشور پیروزی بزرگی برای ملت صبور و بصیر ایران اسلامی بود و باید از این سرمایه بزرگ تقدیر کرد.

باهنر خاطر نشان کرد: البته به رقابت‌ها و مناظرات تلویزیونی نیز ایرادات و اشکالاتی وارد است. به طور کلی برخی اظهارات مستدل است اما نباید زده شود، برخی مستدل است و باید مطرح شود اما برخی اظهارات مستدل نیست و نباید آن‌ها را گفت که این موضوع بعضا در مناظره‌ها رعایت نشد.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر اینکه رفتار فعالان سیاسی قبل و بعد از انتخابات باید متفاوت باشد، تصریح کرد: اکنون باید با همکاری‌ها و رفاقت‌ها مشکلات کشور را پیگیری کرد و از این به بعد موفقیت دولت موفقیت نظام است. اینکه در همین سال اول بخواهیم اثبات کنیم دولت ناکارآمد است سیاست بسیار اشتباهی خواهد بود.

باهنر تاکید کرد: ان‌شاء‌الله کابینه‌ای فرش، جوان و با فکر با تدبیر و کارآمد روی کار بیاید و با اقدام کارها را جلو ببرد. به طور کلی کارهای حکومتداری بسیار سخت و پیچیده است و توان و تدبیر بالایی می خواهد.

وی افزود:‌ در این میان برخی حرف های تند نیز زده می‌شود. مثلا حضرت آقا فرمودند برخی مراکز فرهنگی در صورت دیدن اختلال آتش به اختیار هستند اما عده ای روز قدس با استناد به همین حرف به رئیس جمهور فحش دادند و از آن تعبیر آتش به اختیار کردند. اگر کسی آتش به اختیار بودن را مترادف با قانون شکنی، تخلف، توهین و تحقیر بداند نسبت به حرف های حضرت آقا بی‌توجه بوده است و افراد متعهد و انقلابی را نیز بدنام می‌کند. از طرفی عده‌ای هم بهانه به دست می‌گیرند که این ها نمی‌گذارند ما کارمان را انجام دهیم.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آخرین تحولات منطقه، گفت:‌ در حال حاضر منطقه تحولات سنگینی را تجربه می‌کند و می بینیم که داعش و گروه‌های تکفیری در حال از دست دادن سنگرها و مقرهای خود هستند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها