شکیرا برای نخستین بار از افسردگی خود صحبت کرد

شکیرا که یکی از سرشناس‌ترین خواننده‌های کلمبیایی جهان است در سال 2017 دچار خونریزی تارهای صوتی شد و در نتیجه برای مدتی طولانی دچار عدم توانایی خواندن شد.

شکیرا برای نخستین بار از افسردگی خود صحبت کرد

شکیرا در گفتگو با گاردین گفت: "خوانندگی هویت من بود. زمانهایی وجود داشت که حتی نمی توانستم از رختخواب بیرون بروم. من بسیار افسرده بودم."

این موضوعات به نوبه خود، تأثیر عمده ای بر زندگی خانوادگی شکیرا با جرارد پیکه، ستاره فوتبال بارسلونا و پسران این زوج میلان 6 ساله و ساشا 4 ساله داشت. شکیرا در مصاحبه جدید خود اشاره کرده که گاهی قادر به برقراری ارتباط با بچه های خود نبود. شکیرا در بخشی دیگر از این گفتگو اشاره کرده که از توصیه های پزشکی برای انجام عمل جراحی و هیپنوتیزم تا استفاده از دعا و مراقبه را برای بهبود خود امتحان کرده است.

شکیرا که برنده سه بار جایزه گرمی شده است می گوید در دوران افسردگی خود به این فکر می کرده که شاید از دست دادن قدرت خواندن، نوعی امتحان و آزمون تقدیر است. شکیرا از خوانندگانی است که در بسیاری از کشورهای جهان طرفدارانی پرشمار دارد. این نخستین باری است که شکیرا با صراحت از محدودیت خود در خوانندگی و احساس افسردگی پس از این ماجرا صحبت کرده است. به نظر می رسد اکنون که وی به شرایط نسبتا پایداری رسده است و دوباره به توانایی خوانندگی دست پیدا کرده است، فرصت را برای گفتگو در این باره غنیمت شمرده است.

جالب است که او در بخشی از صحیت های خود به موضوع رئیس جمهور ایالات متحده پرداخته و گفته است: "من فکر می کنم این کار صحیحی نیست که ترامپ در برابر جامعه لاتین موضع گیری منفی داشته باشد زیرا ما نیز در ساختن آمریکای امروزی نقش داشتیم."

منبع: انتخاب

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • Kara
    0

    گناه داره شکیرا از اون موقعی که با پیکه ازدواج کرده و ازش بچه آورده، درست دیگه اسمش تو گوشا نیست! و نه آهنگی می سازه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها