یادداشت حشمت‌الله قنبری برای میثم مطیعی

حشمت‌الله قنبری برای میثم مطیعی یادداشت نوشت.

یادداشت حشمت‌الله قنبری برای میثم مطیعی

به گزارش سایت خبر فوری ، حشمت‌الله قنبری برای میثم مطیعی یادداشت نوشت.

متن این یادداشت به شرح زیراست:

ساليانی‌ست كه دكتر ميثم مطيعى را از نزديک مى‌شناسم. شخصيتى عالم، دانا و داراى اخلاق و منش والاى انسانى، مودب، شجاع و زبانى آميخته با حيا و احترام. در روز عيد سعيد فطر اشعارى حماسى و آميخته با غيرت دينى شاعران جوان و رويش‌هاى مبارک انقلاب اسلامى را با شور دل‌انگيزى خواند و نمى‌دانم چرا عده‌اى را ناخوشايند آمد؟!


ايرادى كه براى جلب عواطف ساخته و به كار میافتد اين‌ است كه روز عيد رمضان موقعيت مناسب اين اشعار و اذكار نبود! و نبايد با اشاره مستقيم به صف اولی‌ها بعضى از ابيات خوانده مى شد! امان از صف اولي‌ها؟! كه اينقدر نازشان زياد و نيازشان به انذار كم است! نه به كلاسشان مى‌خورد صف دوم به بعد بنشينند و نه دلشان مى‌آيد از صف دوم به بعدي‌ها به آنها نزديک شوند. بعد هم تو هر ريز و درشتى از هر عيب و نقص را كه برمى‌شمارى خود را مخاطب مى‌گيرند و برافروخته مى‌شوند، آنچنان كه گويى خودشان هم خوبي‌ها و محاسن و اخوت و خوب بودن‌ها را باور ندارند.


راستش دلم نگران ميثم نيست، اين چند روز التهاب مى‌گذرد و اين اهانت‌ها و گستاخي‌ها درس‌آموز زندگى او خواهد شد، ميثم تازه اول راه است و راه درازى پيش روى اوست، او تفاوت‌هاى دنياى مجازى و حقيقى را مى‌فهمد و به سرعت از دالان‌هاى عنكبوتى خواهد گذشت و شيرينى حقيقتى را كه با دوستانش بر كام ملت ايران نشاندند خواهد چشيد؛ ولى من غصه‌دار آنهايى هستم كه به خودشان حتى گمان خوب هم نمى‌برند و آنقدر در دنيايى كه ديگران برايشان ساخته‌اند سر به زير هستند كه خورشيد را نمى‌بينند.

نگران ميثم نيستم، ميثم نگرانى ندارد،
زبانش خريدار ندارد كه دارد، دلش آباد نيست كه هست، انقلاب هم خاطرش را آسوده ساخته، عبيدالله بن زياد مرده است، عمرو بن حريث هم با تمام ننگ‌هايش سر به خاک نهاده، و نخل وجود ميثم خرمافروش هم كه شاخه‌هاى پر خرمايش را بر اهالى ايمان ارزان كرده است.


ميثم چه مى‌خواهد؟! ارث پدرش را؟! كه دارد! همين دل پاک و سينه چاک و زبان گويا و مشعل هدايتى كه عالم افروز است. هميشه سلامت و در مسير هدايت و سعادت استوار بماند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رضا گرگانی
    0

    من در ایشان جز پاچه خواری چیزی ندیدم اگه احمدی نژاد رییس جمهور بود جرات خواندن همچین اشعار مزخرفی رو داشت .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها