کلوپ: رئال نیستیم اما برای قهرمانی به قطر می‌رویم

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، عنوان کرد که این تیم برای قهرمانی در رقابت‌های جام جهانی باشگاه ها پا به قطر خواهد گذاشت.

کلوپ: رئال نیستیم اما برای قهرمانی به قطر می‌رویم

لیورپول دیشب موفق شد با نتیجه ۳-۱ از سد منچسترسیتی عبور کند تا گام بلندی را برای نزدیک‌تر شدن به قهرمانی در فصل جدید لیگ برتر بردارد. شاگردان یورگن کلوپ طی هفته‌های آینده به قطر سفر خواهند کرد تا در مسابقات جام جهانی باشگاه ها شرکت کنند.

یورگن کلوپ مصاحبه جالبی در این باره با سایت فیفا انجام داده است‌. او گفت: " من هرگز به این موضوع که به اولین نفری تبدیل شوم که با لیورپول قهرمان جام جهانی باشگاه ها شده است، فکر نمی کنم. با این وجود ما به آنجا می رویم تا قهرمانی را کسب کنیم و در این راه تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد. نکته جالب این است که ما در آنجا باید در برابر تیم‌هایی از قاره های دیگر قرار بگیریم که تا به حال در مقابل آنها بازی نکرده ایم؛ شاید یک تیم مکزیکی یا یک تیم برزیلی. این قطعاً کار ما را بسیار دشوار می‌کند."

لیورپول آخرین بار با هدایت رافائل بنیتز به فینال رقابت های جام جهانی باشگاه ها راه یافته بود اما در آن مسابقه با نتیجه ۱-۰ مقابله سائوپائولو شکست خورد تا دستش از جام کوتاه بماند. کلوپ در این باره گفت: " ما هرگز به اتفاق ۱۴ سال پیش فکر نمی کنیم. رئال مادرید طی سه فصل گذشته در این مسابقات شرکت کرده و موفق شده که مقام قهرمانی را هم به دست آورد، اما ما رئال مادرید نیستیم و وضعیت متفاوتی داریم. با این همه ما به قهرمانی در آن رقابت‌ها فکر می‌کنیم."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها