خداوردی: بعید است بازیکنان خاطی برگردند

بهرام فرید، مجتبی شبان، علیرضا بهبودی، حسن صنوبر و عرفان علی‌نژاد، تیم را در سفر به سیرجان همراهی نکردند و سرمربی پیام این بازیکنان را در اختیار باشگاه قرار داده‌است.

خداوردی: بعید است بازیکنان خاطی برگردند

اکبر خداوردی در خصوص پیروزی تیمش مقابل فولاد سیرجان ایرانیان در هفته چهارم لیگ برتر، اظهار کرد: 16 ساعت با اتوبوس در راه بودیم. خدا را شکر توانستیم نخستین پیروزی فصل‌مان را دشت کنیم و امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد. در حقیقت توقع چنین عملکردی از بازیکنانم نداشتم. به جوانان تیمم اعتماد کردم و یک بازی خیلی خوب مقابل یک تیم قدرتمند به نمایش گذاشتیم. تیمی که بیش از 7یا 8 میلیارد هزینه کرده و بیش از 40 درصد قرارداد بازیکنانش را هم پرداخت کرده است، مقابل ما شکست خورد.

وی در خصوص بازیکنانی که به دلیل سفر با اتوبوس، تیم را همراهی نکردند، خاطرنشان کرد: بهرام فرید، مجتبی شبان، علیرضا بهبودی، حسن صنوبر و عرفان علی‌نژاد تیم را همراهی نکردند و در پاسخ به این رفتار، این بازیکنان را در اختیار باشگاه قرار دادم.

سرمربی تیم والیبال پیام مشهد در پاسخ به این سؤوال که آیا این افراد به تیم بازخواهندگشت، گفت: کمیته انضباطی باشگاه باید تصمیم بگیرد. بعید می‌دانم این بازیکنان به تیم بازگردند. در روز نخست همکاری با پیام، به مدیرعامل تیم تاکید کردم که اسم و رسم بازیکنان برایم اهمیتی ندارد. تجربه من می‌گوید اگر به جوانان اعتماد کنید و تلاش کنید تا به خودباوری برسند، بهترین نتایج رقم می‌خورد. برخی مواقع مشکلاتی رخ می‌دهد که اگر هرچه زودتر با آن‌ها مقابله کنید، موفق‌تر خواهیدبود.

خداوردی گفت: تا نیم‌فصل راه زیادی در پیش داریم و ممکن است مشکلاتی از قبیل مصدومیت گریبان‌گیر پیام شود، اما هر کاری خط قرمز خودش را دارد، هر چند ممکن است تاوان آن را هم بپردازیم. در تیم باید قوانینی باشد و اجرایی شود. هیچ فرقی نمی‌کند بازیکن با تجربه یا جوان باشد، قانون برای همه یکی است. تیم باید به معنای واقعی تیم باشد و تفاوتی میان هیچ بازیکنی قائل نشود. دوست دارم تیمم یکدل باشد. دلیلی ندارد اگر بازیکن ملی هستی، بتوانی برای سرمربی تیم تعیین تکلیف کنید.

وی افزود: تصمیماتی گرفته‌ام که جوابگوی آن نیز خواهم بود. در ابتدای لیگ قرار داریم و در حال حاضر باید مقابل این مشکلات ایستاد. گرچه هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ام، اما مقررات خاص خودم را دارم.

خداوردی عنوان کرد: امیدوارم این قضیه را بتوانیم به شکلی که منافع باشگاه متضرر نشود، به خوبی جمع کنیم. قرار نیست در تیم همه چیز به حرف من باشد. باید جلسه بگذاریم و یک تصمیم خوب بگیریم، اما به هیچ بازیکنی به هیچ عنوان در این تیم باج نخواهم داد.

وی در خصوص بازی آتی تیمش مقابل کاله مازندران، بیان کرد: این بازی نیز بدون تماشاگر برگزار خواهدشد. مقابل پیکان اگر هواداران‌مان حضور داشتند، شاید می‌توانستیم بر این تیم نیز غلبه کنیم. کاله تیم قدرتمندی است. واقعا حیف که نمی‌توانیم از حضور هواداران‌ استفاده کنیم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها