بوشهر ۹ بار لرزید/ اعزام اکیپ‌های امدادگر و اورژانس به شبانکاره

بوشهر ۹ بار لرزید/ اعزام اکیپ‌های امدادگر و اورژانس به شبانکاره

قاسم قائدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر ، با بیان اینکه زمین لرزه‌های شدیدی از بامداد امروز شهر شبانکاره را لرزاند اظهار داشت: از ساعت 4 صبح تا 8 و 30 دقیقه صبح امروز بیش از 9 بار شهر شبانکاره لرزید که بزرگترین آن 4.7 ریشتر ثبت شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ خسارت و یا تلفاتی از وقوع زمین لرزه‌ها گزارش نشده است تصریح کرد: اکنون امدادگران و تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط برای مقابله با هرگونه بحران در آماده باش هستند.

مدیرکل بحران استان بوشهر با بیان اینکه اکیپ‌های امدادگر و اورژانس به محل وقوع زلزله در شبانکاره اعزام شد تصریح کرد: تیم‌های امدادی دستگاه‌های مختلف استان بوشهر با همه امکانات و تجهیزات لازم در حالت آماده باش هستند تا در صورت نیاز به نقاط حادثه دیده اعزام شوند.

قائدی با بیان اینکه تاکنون گزارشی از تلفات و یا خسارات مالی اعلام نشده گفت: اکیپ‌های فنی بنیاد مسکن به مناطق زلزله‌زده در شبانکاره دشتستان اعزام شده‌اند و تاکنون گزارش تلفات و یا خسارات به ستاد بحران استان بوشهر اعلام نشده است.

بر پایه این گزارش شدیدترین زلزله در شبانکاره ساعت 4 و 12 دقیقه بامداد امروز رخ داد که سبب وحشت مردم شد بگونه‌ای که عده‌ای از خانه خارج شدند.

فاصله مرکز کانونی این زلزله در 12 کیلومتری شبانکاره و 25کیلومتری سعدآباد و 26کیلومتری آب پخش در دشتستان بوده است.

مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران عرض جغرافیایی این زلزله را 29.57 درجه شمالی و طول جغرافیایی آن را نیز 50.96 درجه شرقی اعلام کرده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها