هاشمی: اخطار فنی و جریمه مالی راهکار خوبی نیست

سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: اینکه برای کنترل بازی اخطار فنی و متعاقب آن جریمه مالی صورت بگیرد، راهکار خوبی نبوده و پاک کردن صورت مسئله است.

هاشمی: اخطار فنی و جریمه مالی راهکار خوبی نیست

مصطفی هاشمی با اشاره به خطاهای فنی که داوران اعلام می‌کنند، اظهار داشت: در جلسه لیگ هم گفتم این راهکار خوبی برای کنترل کردن بازی نیست. جریمه مالی پاک کردن صورت مسئله است و اینکه بخواهیم با جریمه کردن و پول گرفتن کار را پیش ببریم، منطقی نیست و بازخوردی ندارد.

وی ادامه داد: اگر حرکتی جلوی روند بازی را بگیرد یا رفتار زننده باشد، اخطار فنی درست است، اما وقتی در حد بحث و اعتراض ساده باشد که نباید اخطار فنی داده شود. نباید این تصور به وجود بیاید که داوران منتظرند تا اخطار فنی به بازیکنان یا کادرفنی بدهند.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام عنوان کرد: همان طور که انتظار دارند بازیکنان و مربیان با داوران و مسئولان برگزاری تعامل کنند، داوران هم باید باید همین کار را انجام دهند. ما هم می‌دانیم داوران اشتباه می‌کنند و آنها هم باید درک کنند اگر بحثی صورت می‌گیرد، به این خاطر نیست که دنبال هدفی هستیم. امیدوارم این قانون که در فدراسیون قبل هم بود، اصلاح شود.

هاشمی در مورد بازی با شیمیدر هم گفت: شیمیدر تیم قدرتمندی را جمع کرده و یکی از مدعیان است و نشان داد که چه آماده سازی خوبی داشته است. این بازی سراسر نوسان بود و در آخر مسابقه یک مقدار شانس بیشتر با ما یار بود و توانستیم برنده شویم. اگر مهراد آتشی را داشتیم، شرایطمان در دفاع زون بهتر می‌شد.

وی ادامه داد: درست است که مسابقه را بردیم، اما در مجموع بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم. باید برای بازی روز دوشنبه مقابل اکسون اشتباهات خود را برطرف کنیم.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها