دستگیری سارقان مسلح سه کیلوگرم طلا در دزفول

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با انهدام یک باند سارق طلاجات و زیور آلات در دزفول ، مقدار سه کیلوگرم طلا و جواهر سرقتی به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

دستگیری سارقان مسلح سه کیلوگرم طلا در دزفول

محمدرضا اسحاقی روز چهارشنبه در تشریح اقدام پلیس برای شناسایی و دستگیری این سارقان افزود: چندی پیش در یک سرقت مسلحانه در دزفول بیش از سه کیلوگرم طلا از یک شهروند به سرقت رفت.
وی اظهار کرد: در پی این حادثه با توجه به اهمیت موضوع ، دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی دزفول قرار گرفت.
وی خوزستان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده همچنین استفاده از شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی 2 نفر که قصد فروش مقداری طلا را داشتند شده که این افراد با کمک منابع محلی هنگام معامله دستگیر شدند.
سردار اسحاقی افزود: با انجام تحقیقات تکمیلی مشخص شد این 2 متهم طلاجات را از عامل اصلی سرقت برای فروش تحویل گرفته که پس از هماهنگی قضایی ، ماموران پلیس سارق اصلی را به همراه 2 همدست دیگرش در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.
وی گفت:در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند پنج نفره بیش از سه کیلوگرم طلا و زیور آلات سرقتی به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال و نیز 200 میلیون ریال وجه نقد همچنین یک قبضه اسلحه کمری به همراه مقداری فشنگ کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به معرفی اعضای این باند به مراجع قضایی و تحویل طلاجات به مالباخته اظهار کرد:پلیس خوزستان هرگز اجازه اعمال مجرمانه را به افراد سودجو و فرصت طلب که بخواهند آرامش و امنیت شهروندان این استان را سلب کنند را نداده و با قدرت و مطابق قانون با آنان برخورد خواهد کرد.

34

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها