مدیر راهداری استان تهران خبر داد: ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای هراز و فشم

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران از ترافیک سنگین در محور امامزاده داوود و ترافیک نیمه‌سنگین در هراز و فشم خبر داد و گفت: 300 راهدار در محورهای استان تهران خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیر راهداری استان تهران خبر داد: ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای هراز و فشم

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از خبرگزاری فارس، ذکریا صفرزاده با اشاره به آخرین وضع ترافیکی محورهای استان تهران اظهار کرد: در حال حاضر، ترافیک در محورهای هراز و تهران- فشم نیمه‌سنگین و محور امامزاده داوود سنگین است.

وی افزود: ترافیک در مابقی محورهای استان تهران از جمله تهران - کرج، تهران - قم، امام رضا(ع) و فیروزکوه روان ولی پرحجم گزارش شده است.

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به آغاز طرح تابستانی پلیس راه و راهداری گفت: 300 نیروی خصوصی و دولتی راهداری و 26 راهدارخانه در جاده‌های استان تهران فعال هستند و به مسافران و رانندگان خدمات‌رسانی می‌کنند.

صفرزاده ادامه داد: استقرار راهداران در تمام محورها، هدایت ترافیکی با همراهی پلیس و هماهنگی با تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان و اجرایی نظیر اورژانس و هلال احمر از جمله خدمات راهداری در جاده‌هاست.

وی در خصوص حوادث امروز تصریح کرد: با توجه به اینکه امروز شاهد حجم بار ترافیک در جاده‌های استان تهران بودیم، تصادف جدی به‌جز چند مورد سانحه جرحی به وقوع نپیوست و مشکل خاصی وجود ندارد.

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران درباره پایش تصویری محورهای این استان بیان کرد: محورهای استان تهران از طریق 17 دوربین نظارت تصویری، 90 دستگاه ثبت تخلف رانندگی و 90 دستگاه ترددشمار پایش می‌شود.

صفرزاده با اشاره به میزان تردد خودروها در خروجی مهم‌ترین محورهای استان تهران اظهار کرد: از ساعت 4 بامداد تا ساعت 22:30 دقیقه امشب، تردد 87 هزار خودرو در محور تهران - کرج، 73 هزار خودرو در محور تهران - قم، 55 هزار خودرو در محدوده رودهن - دماوند، 26 هزار خودرو در محدوده آبعلی - امامزاده هاشم(ع) و 51 هزار خودرو در محور تهران - ساوه به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه جاده بخشی از سفر است، افزود: رانندگان باید در طول سفر در جاده با آرامش حرکت کنند و ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به توصیه‌های پلیس و عوامل راهداری توجه داشته باشند.

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران، اکثر حوادث جاده‌ای را ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی دانست و اضافه کرد: رانندگان باید در مواقع ترافیک سنگین با صبر و حوصله رانندگی و هر دو ساعت رانندگی استراحت کنند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها