در iOS 11 با فعال سازی حالت پرواز، اتصال وای فای و بلوتوث قطع نمی شود

کی از تغییراتی که قرار است با این نسخه از iOS به همراه آورده شود، به حالت پرواز ارتباط دارد؛ حالتی که به صورت معمول در صورت انتخاب آن، تمام اتصالات دستگاه مانند وای فای، سیگنال مخابرانی و بلوتوث برای استفاده در هواپیما قطع می شود.

در iOS 11 با فعال سازی حالت پرواز، اتصال وای فای و بلوتوث قطع نمی شود

به گزارش خبر فوری و به نقل از دیجیاتو، طی کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2017 که چندی پیش برگزار شد، کمپانی اپل از نسخه یازدهم سیستم عامل iOS رونمایی کرد. یکی از تغییراتی که قرار است با این نسخه از iOS به همراه آورده شود، به حالت پرواز ارتباط دارد؛ حالتی که به صورت معمول در صورت انتخاب آن، تمام اتصالات دستگاه مانند وای فای، سیگنال مخابرانی و بلوتوث برای استفاده در هواپیما قطع می شود .

اما بیایید تصور کنیم که از بلوتوث برای همگام سازی اپل واچ با آیفون تان استفاده کرده اید. در این صورت، حالت پرواز به صورت سنتی ارتباط بلوتوث را قطع می کند و ساعت هوشمندتان دیگر قادر به دریافت دیتا از موبایل نیست. بنابراین باید به صورت دستی بلوتوث یا وای فای را روشن کنید تا باز هم قادر به استفاده از اپل واچ یا اینترنت باشید.

اما اپل قصد دارد این رویه را در iOS 11 تغییر دهد و با فعال سازی حالت پرواز، بلوتوث و وای فای کماکان روشن باقی می مانند. به این شکل، حتی در حالت پرواز می توانید از تجهیزات جانبی گران قیمت خود مانند ایرپادها یا اپل واچ استفاده و اتصال شان به دستگاه را حفظ کنید.

نسخه نهایی iOS 11 مثل همیشه تا چند ماه دیگر در دسترس کاربران قرار می گیرد و انتظار می رود که آیفون های جدید اپل نیز، مانند آیفون 8 و آیفون های خانواده 7 اس نیز به صورت پیش فرض به این سیستم عامل مجهز شده باشند.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها