روحانی با مجلس برای تعیین وزرا رایزنی می‎کند/حضرتی: نمایندگان ذی‎حق هستند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بدون شک رئیس‎جمهور در تعیین وزرا با نمایندگان مجلس به عنوان منتخبین مردم رایزنی خواهند کرد.

روحانی با مجلس برای تعیین وزرا رایزنی می‎کند/حضرتی: نمایندگان ذی‎حق هستند

الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در مجلس شواری اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه آیا امکان دارد نماینده‎ای از مجلس در لیست کابینه آینده حضور داشته باشد اظهارکرد: بنده در ارتباط با این موضوع اطلاع خاصی ندارم اما امکان و احتمال اینکه یک نماینده در تیم دولت آینده وجود داشته باشد بعید و دور از دسترس نیست.

وی افزود: در ادوار گذشته مجلس نیز شاهد بودیم که برخی از دوستان نماینده ما به دلیل قابلیت‎ها و توانمندی‎هایی که داشتند توانستند در دولت در مسند وزیر و یا سمت‎های دیگر همچون سفیر انتخاب شوند از این رو در دولت آینده نیز این امر محتمل است.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: باید منتظر بمانیم و ببینیم که رئیس‎جمهور منتخب چه رویکردی برای چینش کابینه آینده درنظر دارد سپس درباره آن مباحث لازم را ارائه دهیم.

حضرتی در پاسخ به این سوال که آیا رئیس‎جمهور منتخب بنا دارد برای چینش کابینه آینده با مجلس رایزنی کند گفت: این روش متداول و معمول است و در کشور ما نیز سابقه داشته است که رئیس‌جمهور برای تعیین وزرا از نظر نمایندگان مجلس بهره گرفته است روندی که امری طبیعی است و در جهت بهبود کار دولت آینده تاثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه رئیس‎جمهور درباره عملکرد وزاری فعلی نیز از نظر مجلس بهره می‎گیرد تاکید کرد: طبیعی است که نمایندگان مجلس به عنوان نمایندگان مردم در تعیین وزرا ذی‌حق هستند و می‎توانند نظرات خود را به دولت انتقال دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: رئیس‎جمهور بدون شک می‎تواند از نظر مردم در جهت ارزیابی عملکرد دولت و تعیین وزرای آینده بهره بگیرد و این موضوع امری عادی است.

حضرتی تاکید کرد: امیدواریم دولت آینده با رویکرد مبتنی بر مطالبات مردمی در جهت تحقق آنها در دولت آینده وارد عمل شود.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها