همدانی در گفت وگو با خبرفوری: توهین‎کنندگان به رئیس‎جمهور شناسایی شدند/تعدادشان بیش از 20 نفر نیست

معاون امنیتی استان تهران از شناسایی توهین‎کنندگان به رئیس‎جمهور در راهپیمایی روز قدس خبر داد.

همدانی در گفت وگو با خبرفوری: توهین‎کنندگان به رئیس‎جمهور شناسایی شدند/تعدادشان بیش از 20 نفر نیست

محسن نسج همدانی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران در گفت وگو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درپاسخ به سوالی پیرامون شناسایی افرادی که در راهپیمایی روز قدس به رئیس‎جمهور توهین کردند اظهارکرد: در حال حاضر اقدامات لازم برای شناسایی این افراد از سوی نیروی انتظامی آغاز شده و ما به نتایج خوبی در این راستا دست پیدا کردیم.

وی افزود: براساس اقدامات اولیه که از سوی معاونت امنیتی وزارت کشور، معاونت امنیتی استان تهران و نیروی انتظامی صورت گرفته شده است توهین‎کنندگان به رئیس‎جمهور به صورت کلی شناسایی شدند و بررسی‎های اولیه در این راستا شروع شده است.

معاون امنیتی استان تهران خاطرنشان کرد: بدون شک در جهت رسیدگی به اتهامات این افراد در ابتدا اقدامات اولیه چون جمع‎آوری اطلاعات و مستندسازی‌‏های لازم صورت گیرد تا نتایج نهایی اعلام شود.

همدانی با بیان اینکه تعداد افراد توهین کننده به رئیس‎جمهور در مجموع بیش از 20 نفر نبودند تصریح کرد: بدون شک بعد از اتمام کار کمیته‎های حقیقت‎یابی و مستندسازی مربوط به این ماجرا و شناسایی کامل افراد پرونده این افراد در صورت صلاحدید به دستگاه قضایی ارسال می‎شود.

وی خاطرنشان کرد: البته این امکان نیز وجود دارد که پس از بررسی و شناسایی افراد خاطی ضرورتی برای ارجاع پرونده آنها به دستگاه قضایی نباشد که در این خصوص دستگاه‎های مسئول تصمیم‎گیر خواهند کرد.

معاون امنیتی استان تهران تاکید کرد: هدف ما این است که در جهت اصلاح افرادی که اینگونه اقدامات را انجام می‏‌دهند واردعمل شویم تا دیگر شاهد اینگونه اقدامات که خلاف رویه قانونی است نباشیم.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • منصور
    0

    خوبه اقلا خیال خبرفوری راحت شد مثل گندم بالا و پایین میپرید

  • عباسی
    0

    سلام آیا مسئله اصلی کشور خودسری نیست که برخی می گویند رئیس جمهور به مشکلات مهم بپردازد وقتی قوه قضاییه داریم نباید خودسر عمل کرد ؟ اگر قوه مجریه را قبول نداریم قضاییه را هم قبول نداریم چرا از طریق قوه قاییه اقدام نمی کنیم ؟ توهین بی جواب بطور مدام انجام می شود در نماز جمعه به ناطق و مطهری و..روحانی ظریف خودسری مسئله اصلی و عامل بازدارندگی از پیشرفت است باعث می شود هیچ قوه ای از قوه دیگر مستقل نماند قانون اساسی اجرا نشود و باعث می شود گناه اسراف این همه هزینه های انتخاباتی گردن ما بیافتتد . اگر خودسرانه باید عمل کرد چرا رئیس جمهور می خواهیم چرا انتخابات برگزار می شود این ها را به ما یاد دهید . من و شما مگر معتقد به فریب دشمن نیستیم و برجام باید ثابت می کرد و باید جلو می رفت تا برای همیشه بهانه را از آنها بگیریم تا برای همیشه بگوییم در زمینه هسته ای و نظامی مذاکره نمی کنیم. این خوب نیست ؟ اما آیا نباید ارتباط مان را با دنیا قویتر کنیم با شمشیر می خواهیم اسلام را نشر دهیم یا با ارتباط؟ چه کسی بهتر از ظریف می تواند اینکار را بکند معرفی کنید بجای منافق خواندن افراد جایگزین تعریف کنید. این یعنی آتش به اختیار . مشکلات کشور همین خودسری ها ست. مشکلات کشور معصوم خواندن خود و منافق خواندن بقیه و از چرخه خارج کردن بقیه است تا آنجا که خداوند می فرماید منافقون هر صدایی را بر ضد خود می پندارند این یعنی شما مرا همه جور قبول داشته باشید من شما را هیچ جور قبول ندارم در صورتیکه پیامبر با متخلفین خود مشورت می کرد اینها را شما به ما باید یاد بدهید همین خودسری ها و چیزهای کوچک است که مانع اجرای قانون و تیشه به قوااین اساسی می زند . نمازگزاران هم از همین چیزهای کوچک است که منکز عملی معاد می شوند و وای بر آنها که چیزهای کوچک را االْمَاعُونَ را نجام نمی دهند و به دنبال مشکلات و حل مشکلات بزرگ هستند فَوَيْلٌ لِلْمُصَلِّينَ ....وَيَمْنَعُونَ الْمَاعُونَ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها