علیرضا سرلک: با اشتباه خودم رنگ مدالم عوض شد

نفر سوم وزن ۵۷ کیلوگرم پیکارهای کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان می‌گوید: با اشتباه خودم در نیمه‌نهایی نتیجه را به حریف قزاق واگذار کردم.

علیرضا سرلک: با اشتباه خودم رنگ مدالم عوض شد

علیرضا سرلک با اشاره به کسب نشان برنز رقابت‌های امیدهای جهان، اظهار کرد: می‌توانستم فینالیست شوم ولی در نیمه نهایی روی یک اشتباه کشتی را به حریف قزاقستانی واگذار کردم.

وی ادامه داد: یک لحظه اشتباه خودم باعث شد رنگ مدال‌ تغییر کند، ولی باز هم خدا را شکر می‌کنم که دست خالی برنگشتم.

سرلک بیان کرد: اردوهای آماده‌سازی خوب و برنامه‌ریزی فدراسیون عالی بود و با کسب مقام نایب‌قهرمانی در بخش تیمی پاسخ خوبی به این زحمات دادیم.

این آزادکار لرستانی گفت: تلاش می‌کنم در رقابت‌های آینده آسیایی، جهانی و المپیک برای کشورم افتخارآفرینی و مدال‌های خوش‌رنگ‌تری کسب کنم.

وی اظهار کرد: خوشحالم توانستم دل تمام کسانی که برایم دعا کردند و با باختم ناراحت و با پیروزی‌ام خوشحال شدند را برای لحظه‌ای شاد کنم.

سرلک گفت: از مربی سازنده‌ام آقای علی آرین که فراتر از یک مربی کنارم بوده، تشکر می‌کنم.

در وزن ۵۷ کیلوگرم رقابت‌های زیر ۲۳ جهان، سرلک در دور نخست با نتیجه ۴ بر یک مقابل رازمیک میساکیان از ارمنستان به پیروزی رسید. وی در دور دوم مقابل ریکوتو آرای از ژاپن با نتیجه ۵ بر ۲ به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم‌نهایی شد و در این مرحله روبرتی دینگاشویلی از گرجستان را با نتیجه ۷ بر ۴ شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

سرلک در این مرحله در کشتی نزدیک با نتیجه ۳ بر ۳ مغلوب ادلان عسکراف از قزاقستان شد و به دیدار رده‌بندی رفت و با برتری برابر حریف مغولستانی نشان برنز را کسب کرد.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها