ورود خرمای بم به بورس در آینده نزدیک

رئیس سازمان جهاد کشاورزی شهرستان بم گفت: با وجود 10 هزار و 500 هکتار نخلستان در شهرستان بم با تولید 85 هزار تن خرما در سال، ورود این محصول به بورس لازم و ضروری است.

ورود خرمای بم به بورس در آینده نزدیک

«رضا قهری» به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در نشستی با حضور شماری از مسئولین ادارات، اساتید، نخبگان و فعالان بخش کشاورزی شهرستان بم پیرامون عرصه تولید و کشاورزی گفت: اجرای آبیاری تحت فشار در سطح 500 هکتار، جذب تسهیلات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، مکانیزاسیون و خرید یک دستگاه کمباین، ضرورت کشت محصولات با نیاز آبی کم با توجه به اهمیت آب در بخش کشاورزی، افزایش سطح کشت گلخانه از 6 به 12 هکتار و گسترش آن به 15 هکتار و فعالیت 18 مزرعه پرورش ماهی از جمله برنامه‌های این سازمان در هفته جهاد کشاورزی در شهرستان بم است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بم گفت: با وجود 10 هزار و 500 هکتار نخلستان در شهرستان بم با تولید 85 هزار تن خرما در سال، ورود این محصول به بورس لازم و ضروری است که این مهم نیز در آینده نزدیک صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه به بحث زنجره خرما اشاره و افزود: مبارزه با زنجره خرما در سال گذشته موفقیت‌آمیز بود و کشاورزان باید مراقبت لازم را داشته و به موقع اقدام مناسب و متناسب با نظر کارشناسان جهاد کشاورزی را انجام دهند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها