روزنامه جمهوری اسلامی:افرادی که در روز قدس علیه رئیس جمهور شعار دادند،افراد شناخته شده ای هستند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:اگر نظام صدها گام استوار و محکم بسوی ثبات وپیشرفت بردارد،یک اظهار نظر یا موضع نسنجیده مدیران می‌تواند آن را خدشه‌دار سازد.

روزنامه جمهوری اسلامی:افرادی که در روز قدس علیه رئیس جمهور شعار دادند،افراد شناخته شده ای هستند

اصولا چند صدایی سیاست گذاران کشور معضل آزار دهنده سال‌های اخیر بوده است که متاسفانه رو به افزایش است و بویژه پس از اعلام نتیجه انتخابات اخیر به اوج خود رسیده به نحوی که اگر کسی بخواهد فقط مصادیق آنها را بنویسد خود فهرست بلند بالایی می‌شود.
این چند صدایی میان کسانی که هر روز و هر لحظه امکان تماس با یکدیگر و حتی ملاقات هم را دارند واقعا پدیده عجیبی است.چرا مسائل مهم کشور و حتی حوزه حاکمیت و امنیت ملی که درهیچ کشوری جناحی نیست بجای بحث و حل شدن در نهادهای مرتبط، به مردم و رسانه‌های داخلی و خارجی و تریبون‌های نماز جمعه کشانده می‌شود؟

آیا جنجال‌های فراوان پیرامون مبانی مشروعیت نظام آن هم بعد از حدود گذشت40 سال منطقی و عقلایی است؟ امر واضح و روشنی که فضای سیاست‌زده کشور آنرا تبدیل به یک معضل پیچیده می‌کند و بحث داغ ائمه جمعه وجماعات و اشخاص و نهاد‌هایی می‌شود که در تدین و اسلام شناسی و ولایت پذیری و حسن نیت گوینده آن سخنی که دستمایه جنجال‌ها قرار گرفت، قطعا کمترین تردیدی ندارند، پس چرا ادامه می‌یابد؟

به نظر می‌رسد این فضای ناخوشایند ریشه در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری و مقاومت‌های کشدار مخالفان آقای روحانی در قبال پذیرش نتیجه‌ای است که همه تلاش خود برای رقم خوردن عکس آنرا به کار گرفته بودند.ولی چه می‌توان کرد حال که تصمیم مردم خلاف میل و انتظار آنها بوده باید به هر وسیله‌ای برای تخریب این نتیجه متوسل شد حتی دو قطبی کردن بی‌سابقه متولیان امور کشور و رو در رو قرار گرفتن آنها؟به نحوی که موجب حیرت و تاسف دوستان انقلاب و شادمانی دشمنان شود؟دشمن غداری که یک حرکت نظامی موفق و مقتدرانه موشکی توسط نظام جمهوری اسلامی بر ضد خود را با به رخ کشیدن مواضع و اطلاعیه‌های متناقض مسئولین و نهادهای کشور، التیام بخشیده و از تاثیرات راهبردی آن می‌کاهد و در مقابل شیرینی آنرا به کام مردم تلخ می‌کند. مثل اینکه کار کردن برای رضای خدا معنایی ندارد و باید اعتراف کرد هنر مندی ما در کوچک کردن پیروزی‌های درخشان و بزرگ کردن خطاها و اشتباهات ناچیز،بی نظیر است! و البته اصرار بی‌سابقه برخی‌ها بر تداوم تشنج و اختلاف و آرام نگرفتن فضای سیاسی کشور نیز قابل تامل است.

هرچند موضع گیری‌های چند روز گذشته آن هم در روزهای پایانی ماه خودسازی معنوی! جایی برای امید به بهبود اوضاع باقی نمی‌گذارد ولی‌ای کاش دستی از غیب برون آید و کاری بکند.

امروز مشاهده صحنه‌هایی از شعاردهی افراد سازمان یافته بر علیه آقای روحانی مرا بیاد همین صحنه‌ها در زمان مرحوم هاشمی انداخت. همه این‌ها افرادی شناخته شده و قابل پی‌گرد هستند. خدا پایه‌گذاران این بدعت شوم که عاقبت گریبان خودشان را هم خواهد گرفت به راه راست هدایت کند... روحانی- بنی صدر...پیوندتان مبارک!!! این است گرامیداشت روز قدس؟

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها