امیر اسماعیلی:

به هواپیماهای سعودی اجازه عبور از آسمان ایران را نمی‌دهیم/هواپیماهای قطر فوج فوج از آسمان ایران عبور می‌کنند

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی اظهار داشت: کشوری مانند قطر که سال‌های متمادی با آن‌ها بوده است، حالا ببینید چگونه به جهت یک جمله با هم کتک‌کاری می‌کنند و راه زمینی و دریایی را به روی قطر بسته‌اند.

به هواپیماهای سعودی اجازه عبور از آسمان ایران را نمی‌دهیم/هواپیماهای قطر فوج فوج از آسمان ایران عبور می‌کنند

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان اظهار داشت: کشوری مانند قطر که سال‌های متمادی با آن‌ها بوده است، حالا ببینید چگونه به جهت یک جمله با هم کتک‌کاری می‌کنند و راه زمینی و دریایی را به روی قطر بسته‌اند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌‌الانبیاء موقعیت جغرافیایی ایران را فوق‌العاده دانست و ابراز داشت: ما راه هوایی را برای قطر باز گذاشتیم و امروز فوج فوج هواپیماهای این کشور از آسمان ایران عبور می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه عربستان کشوری است که استقلال ندارد و قدرت در آن موروثی است، اظهار داشت: حق حاکمانی که ارزش دو قبله عزیز مکه و مدینه را ندانند و برای جمهوری اسلامی ایران رجزخوانی کنند، همین است.

امیر اسماعیلی با گرامی‌داشت روز قدس ابراز داشت: استقلال یعنی مردم کشورهای اسلامی بتوانند در این روز بزرگ و جهانی، آزادانه به خیابان‌ها بیایند و با راهپیمایی خود قبله اول خود را گرامی بدارند. هر سال در جمعه آخر ماه رمضان به‌دستور بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران نه تنها در کشور ما بلکه در تمامی کشورهای مسلمان دنیا برای قبله‌ اول مسلمانان مردم راهپیمایی می‌کنند.

وی گفت: قبله اول مسلمانان جهان توسط یک عده حیوان‌صفت و صهیونیست‌هایی که در دین خود نیز تکفیری هستند، اشغال شده اما هنوز هم در قدس مقاومت وجود دارد و حتی نوجوانی که 9 ساله است، شهید می‌شود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌‌الانبیاء "استقلال" در جمهوری اسلامی ایران را دومین اساس مورد تاکید مقام معظم رهبری و هدف‌گیری‌ آرمان‌های بلند انقلاب را به‌عنوان سومین معیار ایشان اعلام کرد و افزود: ما امروز به اقتدار اجتماعی رسیدیم.

امیر اسماعیلی راهپیمایی مردم، مرگ فرستادن به دشمنان و دعا برای دوستان را نوعی اقتدار اجتماعی دانست و تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس به‌معنای دیپلماسی واقعی و دفاع از نظام و انقلاب است.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: آن دسته از به اصطلاح روشنفکران که به آنها لیبرال می‌گویند، عمدتاً خارج از کشور و اندکی در داخل، مسائلی را مطرح می‌کنند و می‌گویند که ماجرای سال 88 دموکراسی بود و نه فتنه، توضیح بدهند که این چه دموکراسی بود که مردم را به خون و آتش کشید؟

امیر اسماعیلی به جوانان ایران اسلامی اظهار داشت: شما باید بکوشید تا آنچه را که دارید حفظ کنید و همانا داشته ما همان دانش ما است که پیش از این نیز جوانان این سرزمین سینه به سینه آن را به یکدیگر منتقل کردند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء دانش ایرانیان را دانش درون‌زا عنوان و تصریح کرد: وقتی ما دانش درون‌زا را تولید کردیم، بنابراین می‌توانیم از نظر اقتصادی نیز کشور را اداره کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن ارضی ایران در دوران دفاع مقدس کشور عراق بود، گفت: دشمن فعلی ما با دشمن ارضی فرق دارد و بدانید که این دشمن منتظر کوچکترین غفلت ما است چرا که کینه و دشمنی وی ریشه‌دار است و آمریکا هیچ وقت در دشمنی ما را رها نمی‌کند.

فرمانده پدافند هوایی قرارگاه خاتم الانبیاء تاکید کرد: هر کسی آمد و گفت آمریکا می‌خواهد آشتی ملی کند، به او بگویید برود سوابق آمریکا را بخواند که پوست سرها را زنده زنده جدا می‌کردند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها