کرباسچی: شعارها علیه رییس جمهور خودسرانه بود / رویکرد دولت امنیتی نیست اما قوه قضائیه رسیدگی کند

دبيركل حزب كارگزاران سازندگي معتقد است کسانی که امروز در راهپیمایی روز قدس به رئیس جمهور توهین کردند همان کسانی هستند که در انتخابات باخته‌اند.

کرباسچی: شعارها علیه رییس جمهور خودسرانه بود / رویکرد دولت امنیتی نیست اما قوه قضائیه رسیدگی کند

غلامحسين كرباسچي در گفت و گو با خبرنگار سياسي سايت خبرفوري درباره شعارهاي خودسرانه برخي از افراد در مراسم روز قدس عليه رئيس جمهور اظهاركرد: بدون شك در برخورد با اين افراد دستگاه قضايي بايد صلاح بداند كه چگونه وارد عمل شود.
وي افزود: سردادن شعارهاي خودسرانه عليه آقاي رئيس جمهور چيز تازه اي نيست چرا كه وي تازه از انتخابات فارغ شده است و عده اي به سبب شكست در انتخابات اينگونه حركات را انجام مي دهند زيرا اين اقدامات مي تواند براي آنها يك آرامش رواني ايجاد كند.
دبيركل حزب كارگزاران با اشاره به اينكه رئيس جمهور در ايام انتخابات با اين شعارها روبه رو بودند، گفت: خيلي روشن است كه اين افراد كساني هستند كه هنوز نتوانستند داغ شكست را از دلشان بيرون كنند به خاطرهمين با اين حركات مي خواهند خود را تسكين دهند.
كرباسچي تاكيد كرد: در جوامع آزاد طبيعي است كه حركات خودسرانه صورت گيرد روندي كه دولت يازدهم برخلاف شرايط امنيتي گذشته امروز آن را در كشور ايجاد كرده و شاهديم در راهپيمايي كه از نظر محتوا ارتباطي به دولت ندارد به رئيس جمهور يك كشورتوهين مي شود.
وي تصريح كرد: برخلاف دولت گذشته كه هرگونه حركتي با رويكرد امنيتي روبه رو مي شد اين دولت به برخورد امنيتي اعتقاد ندارد و حتي با مخالفان خود كه برخلاف قانون و عرف جامعه عمل مي كنتد برخوردي نمي كند روندي كه در گذشته شاهد آن نبوديم.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • عليرصا راعى
    0

    باسلام.اطمينان دارم.که باترفندى جديد.دشمنان نظام اسلامى اين حرکت راطراحى.وعده اى مؤمن و وفاداربه نظام رابااين جرقه وحرکت استارت زدن.و بدون توجه وسادگى تمام خودشان رادرعرصه و ميدان انداخته وتبعيت کرده.وشروع به شعار دادن کردن.بدون هيچ گونه غرضى وهدفى..لطفاخيلى متوجه باشن.هم دولت.وهم حزب الهى ها.که دشمن ازاين حربه ميخواهداستفاده کندونظم و آرامش اين کشوررابرهم بزنن.وبايدهوشيارباشن. باتشکر.

  • افسانه
    0

    پلیس حتما این خودسرها را دستگیر کند

    نظرات شما -
    • جواد
      0

      چه مشکلات جامعه مون داره بجای اینکار برید برسید به مردمان مظوم و علکی بنزین بیت المال رو حرام نکنید

  • رسول ن
    0

    به خودسرها هشدار میدیم که پای دفاع از رییس جمهور محبوبمان باشد ما به میدان میاییم و انوقت است که کارتان با کرام الکاتبین است

    نظرات شما -
    • جواد
      0

      خودسر اونیه که مقام داره و مردم رو دسته بندی میکند، بله خاطرمون هست بعضی هاتون به خیابان آمدین و به رئیس جمهور وقت یعنی محمود احمدنژاد توهین کردین و عکسش را آتش زدید

  • جواد
    0

    عالی بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها