اظهارات مهم سرلشگر باقری درباره نحوه تصمیم گیری برای حمله موشکی

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اقدام موشکی علیه تروریست‌ها طبق سلسله مراتب نیروهای مسلح و فرماندهی مقام کل قوا تصمیم‌گیری و اجرا شد.

اظهارات مهم سرلشگر باقری درباره نحوه تصمیم گیری برای حمله موشکی

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه راهپیمایی روز قدس با اشاره به حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در سوریه گفت: این حمله موشکی مصداق اساسی مبارزه با تروریسم است و موجب تشدید تنش در منطقه نمی‌شود. بلکه موجب وحشت تروریست‌ها، حامیان آنها و صهیونیست‌ها می‌شود.

باقری تاکید کرد: البته کسانی که از تروریست‌ها حمایت می‌کنند باید تاوان آن را هم بدهند. اینکه رژیم صهیونیستی جبهه‌النصره را در داخل دیوارها‌ی خود تجهیز، آموزش و نگهداری می‌کند باید تاوان آن را هم بپردازد. لذا وقتی ایران یکی از مراکز تروریست‌ها را مورد هدف قرار می‌دهد اسرائیل بایستی بترسد و حتی کسانی که از این تروریست‌ها حمایت می‌کنند هم باید وحشت کنند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص حاشیه‌های به وجود آمده مبنی بر فرمان حمله موشکی سپاه به مواضع داعش گفت: اجرای عملیات علیه تروریست‌ها پیشنهاد سپاه و نیروهای مسلح بود و شورای عالی امنیت ملی از آن استقبال کرد که سپس این موضوع طبق سلسله مراتب نیروهای مسلح و فرماندهی مقام معظم رهبری تصمیم‌گیری و اجرا شد.

باقری تصریح کرد: باید به این گونه سخنان خاتمه داد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها