رواج خشونت کثیف در کف خیابان‌های تهران / تکرار فیلم‌های وسترن در پایتخت + عکس

این روزها برخی افراد با چاپ عکس و آدرس و تلفن اشخاص به تسویه حساب می‌پردازند.

رواج خشونت کثیف در کف خیابان‌های تهران / تکرار فیلم‌های وسترن در پایتخت + عکس

در پیاده راه‌های تهران که تردد می‌کنید کافی است سرتان را به اطراف بگردانید و به آگهی‌های مختلف توجه کنید. روی دیوارهای یکی از خیابان‌های غربی و جنوب غربی تهران به آگهی عجیبی برخورد می‌کنید که بیشتر شما را به یاد فیلم‌های وسترن می‌اندازد. آگهی پیدا کردن افرادی که متواری هستند به ازای دریافت مژدگانی!

در این رابطه فردی با انتشار عکس و آدرس منزل فرد متواری و مادرش با ضمیمه تمامی مشخصات از مردم درخواست کرده این فرد را پیدا کرده و در ازای آن مژدگانی دریافت کند.

این سوال باقی است که آیا متولیان امر، نظارتی بر پوسترهای چسبیده بر دیوارهای شهر ندارند و انتشار این سبک از تسویه حساب‌های شخصی چه پیامد حقوقی و قانونی برای فرد انتشار دهنده خواهد داشت؟ از سوی دیگر آیا این روزها اشخاصی هستند که با ربودن افراد متواری دلخوش به پاداش باشند؟

به نظر می‌رسد در وضعیت کنونی که مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند، افرادی که به این دست مزاحمت‌ها گرایش نداشتند به اقداماتی با پایان خونینی تشویق شوند.

از سوی دیگر به نظر می‌رسد انتشار مشخصات و چسباندن پوستر جایزه بگیرید در ابتدای کوچه فرد متواری نوعی تهدید محسوب می‌شود که متولیان امر امنیت باید به این دست خط و نشان‌ها پایان بدهند و بدین ترتیب مانع گسترش خشونت‌های جدید شوند.

index

منبع: برنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • آرش
    0

    الان یه پوستر شد «رواج»؟!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها