باند برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان البرزی متلاشی شد

فرمانده نیروی انتظامی البرز گفت: در سه ماهه اول امسال 40 میلیارد تومان کالای قاچاق در البرز کشف و ضبط شده است.

باند برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان البرزی متلاشی شد

سردار بخشعلی‌کامرانی صالح در نشست مطبوعاتی امروز اظهارکرد: پلیس البرز موفق به شناسایی و دستگیری یک باند پنج نفره سرقت‌ که از حساب بانکی شهروندان به صورت غیرقانونی وجه برداشت می‌کردند، شد.

وی با اشاره به نحوه سرقت این باند ادامه داد: این باند اقدام به تهیه یک دستگاه خودرو وانت و کارت خوان سیار که دستگاه اسکیمر بر روی آن نصب شده بود، کرده بودند. اعضای این باند با کپی برداری از کارت شهروندان اقدام به چاپ‌کارت های مشابه‌ کرده و به این طریق حساب های شهروندان را خالی می کردند. این باند از اعتماد برخی مراجعان سوء استفاده کرده و با گرفتن رمز کارت شهروندان به راحتی از حسابشان پول برداشت می‌کردند.

این مسئول بیان کرد: این باند با داشتن رمز کارت و دستگاه اسکیمر کارت خوان، کارت شهروندان را جعل و اقدام به برداشت بیش از ۵۰۰ میلیون تومان از حساب آنها کرده بودند.

سردار کامرانی صالح خاطرنشان کرد: با اقدامات هوشمندانه پلیس فتا وانت این باند به همراه دو نفر از آنها در اتوبان قم_ تهران توقیف شد.

این مسئول اضافه‌کرد: پس از اعترافات دو نفر از اعضای این باند، سه نفر دیگر نیز در مخفی‌گاه خود به همراه تعدادی دستگاه اسکیمر، کارتخوان، کارت های جعلی و تعدادی تلفن همراه کشف و ضبط شد.

به‌ گزارش ایسنا، سردار کامرانی صالح در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اقدامات پلیس برای مقابله با قاچاق اشاره‌کرد و گفت: در سه ماهه اول سال جاری نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان کالاهای قاچاق اعم از انواع البسه، مواد دخانی، فرآورده های نفتی و غیره کشف و در این رابطه ۱۱۰ نفر دستگیر و ۵۰ خودرو کشف و توقیف شد.

وی افزود: این آمار نشان از افزایش ۴۰۰ درصدی کشفیات پلیس در حوزه قاچاق نسبت به سه ماهه اول سال گذشته دارد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها