آیت‎الله شبستری در گفت وگو با خبرفوری: پیشنهادی برای ریاست مجمع تشخیص نداشتم/هرجایی صلاح باشد خدمت می‎کنم

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: پیشنهادی برای حضور در ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام نداشتم.

آیت‎الله شبستری در گفت وگو با خبرفوری: پیشنهادی برای ریاست مجمع تشخیص نداشتم/هرجایی صلاح باشد خدمت می‎کنم

آیت‎الله محسن مجتهد شبستری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری ، درباره اخبار منتشر شده مبنی براینکه وی یکی از گزینه‎های حضور در ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام است اظهارکرد: این موضوع صحت ندارد و در این راستا صحبتی با بنده نشده است.

وی درباره فعالیت‎های فعلی خود تصریح کرد: در حال حاضر در حوزه علمیه و مجمع جهانی اهل بیت مشغول به فعالیت هستم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: ترجیح می‏دهیم فعلا با توجه به مسئولیت‎هایی که قبلا برعهده داشتم کمی استراحت کنم تا خستگی‎‏های گذشته برطرف شود.

شبستری تصریح کرد: بنده سرباز اسلام و انقلاب هستم از این رو در هر قسمتی که به صلاح انقلاب و نظام باشد فعالیت خواهم کرد تا ببینم مصلحت و سرنوشت چه چیزی را برای بنده مقدر خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: اخبار منتشر شده درباره حضور بنده در مجمع تشخیص صحت نداشته و تنها برخی از رسانه‌‏ها این موضوع را مطرح کردند چون در این راستا صحبتی با بنده نشده است.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • آرمان
    0

    باسلام. چرا در سال اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال؛ هیچ مقام مسئولی از حیف ومیل شدن پولهای بیت المال بین بازیکنان فوتبال در لیگ برتر جلوگیری بعمل نمی آورد؟! چرا هیچ مقام مسئولی رد وبدل شدن پولهای میلیاردی بین بازیکنان فوتبالجلوگیری نمی کند؟! چرا هیچ مقام مسئولی از باشگاههای فوتبالی (بویژه باشگاههای دولتی)که بصورت غیر قانونی وبدون مجوز پولهای کلان را به بازیکنان فوتبال در لیگ برتر پرداخت می کنند؛ جلوگیری بعمل نمی آورند؟! آیا اگر این پولها در چرخه تولید هزینه شود ؛ اشتغالزایی ایجاد نمی شود؟ وضعیت اقتصادی کشورمان بهبود نمی یابد؟ مسئولینی که در حال حاضر در خصوص حیف ومیل شدن پولهای بیت المال و پرداختهای نجومی به بازیکنان فوتبال سکوت کرده اند در واقع خیانت کرده اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها