دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در سراوان

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از اجرای طرح موفقیت آمیز طرح رعد 3 در طول هفته گذشته در شهرستان سراوان خبر داد.

دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در سراوان


به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، سرهنگ "احسانعلی آذر پودینه"، در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان سراوان در راستای اجرای طرح رعد با اشرافیت اطلاعاتی و با هدف مبارزه قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر در چند عملیات مختلف بیش از 892 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کردند که دراین راستا 2 قاچاقچی دستگیر و 5 دستگاه خودرو توقیف شد.

وی افزود: پلیس آگاهی شهرستان سراوان با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با تلاش شبانه روزی ضمن دستگیری 2 قاتل به همراه یک اسلحه، موفق به کشف 13 فقره سرقت و دستگیری 9 سارق در این رابطه شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با اجرای طرح های مختلف پلیسی در راستای مبارزه با کالای قاچاق، ماموران موفق به کشف 33 هزار 970 لیتر سوخت قاچاق در هفته گذشته شدند، تصریح کرد: در این زمینه 5 نفر قاچاقچی دستگیر و 6 دستگاه خودرو توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان خاطرنشان کرد: پلیس راهور این فرماندهی با اجرای طرح های مختلف ضمن برخورد قانونی با هنجار شکنان تعداد 15 دستگاه خودرو و 66 دستگاه موتورسیکلت متخلف را نیز توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ دلالت دادند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها