فرمانده پلیس راه گناوه: نقاط حادثه خیز راههای این شهرستان اصلاح شود

فرمانده پلیس راه گناوه گفت: در جاده های این شهرستان که از راههای مهم ارتباطی استان بوشهر با استان های همجوار به شمار می رود چندین نقطه حادثه خیز وجود دارد که نیازمند بهسازی و اصلاح است.

فرمانده پلیس راه گناوه: نقاط حادثه خیز راههای این شهرستان اصلاح شود

سرهنگ یوسف یزدان پناه روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک این شهرستان در فرمانداری افزود: ورودی و خروجی (دوربرگردان) در محور کمربندی گناوه به برازجان در محدوده روستای چهارروستایی بندرریگ، محور میدان امام علی (ع) تا بسیج، جاده گوره به گچساران و تقاطع بلوار میدان امام علی (ع) به سمت دیلم در محدوده روستای مال قاید از عمده این نقاط خیز است که تاکنون تصادفات منجر به فوت و جرح زیادی در آن بوقوع پیوسته است.
وی گفت: تقاطع بلوار میدان امام علی (ع) به سمت دیلم حدفاصل روستای مال قاید نیاز به علایم راهنمایی و رانندگی دارد که انتظار داریم هرچه زودتر نصب شوند.
فرمانده پلیس راه گناوه، بهسازی، تعریض و روکش آسفالت راه کمربندی شهر گناوه از سمت میدان امام علی (ع) به مرقد سیدرضا و تسریع در اتمام پروژه راه گناوه به دیلم حدفاصل روستای چاهشور تا بینک را که به یک نقطه حادثه خیز تبدیل شده خواستار شد.
وی اظهارکرد: توجه به راههای روستایی نیز ضروری است و انتظار داریم که در جلسه شورای ترافیک از دهیاران دعوت شود.
فرمانده پلیس راه گناوه افزود: میزان تصادفات منجر به فوت در سال 95 شهرستان درمقایسه با سال قبل آن 63 درصد کاهش یافته است.
رئیس راهنمایی ورانندگی گناوه گفت: دراین شهر چندین نقطه حادثه خیز وجود داشت که با همکاری دستگاههای مرتبط اصلاح و برطرف شده است.
سروان موسی حسین آبادی افزود: درحالیکه تجهیزات الکترونیکی ترافیکی در بیشتر شهرهای استان بوشهر انجام شده اما گناوه از معدود شهرهایی است که این تجهیزات نصب نشده است.
وی اظهارکرد: پارکینگ برای موتورسیکت ها در بازار اصلی شهر که در ایام نوروز دایر شده نقش بسزایی در روان سازی ترافیک داشت اما تداوم نیافت.
حسین آبادی گفت: نصب علایم راهنمایی ورانندگی حدفاصل میدان امام علی (ع) تا ایران خودرو و مسیر راه مال خلیفه ضرورت دارد.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گناوه با بیان اینکه بهبود وضعیت راههای شهرستان جهش 100 درصدی داشته است گفت: این اداره در زمینه توجه به ایمنی و حفاظت از راههای شهرستان اقدام های خوبی از جمله اصلاح نقاط حادثه خیز ، روکش آسفالت، خط کشی و نصب دوربین انجام داده است.
صدرالله عبدالهی افزود: ترمیم و بهسازی پل محور کمربندی شهر گناوه در نزدیک مرقد سیدرضا و شناسنامه دارکردن پل ها از دیگر عملکردهای این اداره است.
وی گفت: این اداره امسال توجه به راههای روستایی در بخش مرکزی و ریگ را در اولویت خود قرار داده است.
شهرستان گناوه در 100 کیلومتری شمال استان بوشهر قراردارد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها