نقوی حسینی: هزینه حج عمره ایرانیان، اعتبار عمرانی کل کشور است / لزوم تحریم کالاهای عربستانی

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی می گوید: خرجی که ایرانیان در حج عمره می کنند اعتبار بودجه عمرانی کل کشور است. مردم به دولت کاری نداشته باشند و خودشان بدون محدودیت های دولت کالاهای عربستانی را تحریم کنند و مانع جنایت های آل سعود شودند.

نقوی حسینی: هزینه حج عمره ایرانیان، اعتبار عمرانی کل کشور است / لزوم تحریم کالاهای عربستانی

نقوی حسینی نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی درگفتگو با خبرنگار خبر فوری درخصوص تحریم کالای های عربستانی گفت: من قبلا گفته بودم هزینه ای که مردم ایران برای حج عمره در کشور عربستان خرج می کنند به اندازه اعتبار عمرانی کل کشورمان است.

وی تاکید کرد: پس وقتی حکومت آل سعود این درآمده ها را صرف از بین بردن مردم بی گناه در یمن و حمایت از ترورست ها برای عملیات در ایران می کند چه ضرورتی دارد این هزینه ها را در عربستان انجام دهیم .

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد : در ارتباط با کالاهای عربستانی وارداتی به کشور، همین وضعیت وجود دارد وقتی ما می دانیم عربستان حامی اصلی ترورست ها در منطقه است ، چرا باید کالاهای عربستانی را بخریم و باعث قدرتمند شدن عربستان به لحاظ اقتصادی شویم ، باید آنها را تحریم کنیم تا سودی به جیب آل سعود نریزیم.

عضو فراکسیون رهروان ولایت افزود: همه مردم باید در این راستا حرکت کنند و کالاهای عربستانی را تحریم کنند.

نقوی حسینی گفت: اگر دولت محدودیت هایی دارد و نمی تواند این کشور را تحریم کند، مردم که این محدودیت ها را ندارند، مردم باید دست به دست هم دهند تا جلوی جنایت های آل سعود را بگیرند.

نمایندهٔ اصولگرای حوزهٔ انتخابیهٔ ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی اضهار کرد : بعید است کالاهایی که از کشور عربستان به ایران وارد میشود ما در داخل کشور قادر به تولید آنها نباشیم. مثلا یک نمونه در حوزه لبنیات است که ما در داخل کشور به اندازه کافی تولید کننده داریم و اصلا نیاز به واردات لبنیات از عربستان نداریم.

وی ادامه داد: اگرعربستان در حوزه ترانزیت کالاهای مورد نیاز که در داخل تولید نمی شوند در حال فعالیت است ما براحتی می توانیم کالاهای مورد نیاز خود را از کشور دیگری وارد کنیم و کشور دیگری را واسطه ترانزیت کالاهای مورد نیاز خود کنیم تا به اقتصاد آل سعود کمک نکنیم.

محمد افصحی

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • نوید سهرابی
    0

    چرا نداره! برای اینکه سعودی ها جیبشون پر بشه بدن به تروریست ها تا دنیا رو بریزن به هم :)

  • مکاری
    0

    شما نام کالا رو معرفی کنید ما تحریم میکنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها