نقشه شوم سارق در انتقال خودروی سرقتی به ایلام لو رفت

فرمانده قرارگاه شمال گشت انتظامی یگان امداد پایتخت از دستگیری سارق خودرو و کشف خودروی سرقتی خبر داد و گفت: سارق قصد انتقال خودرو را به شهرستان ایلام داشت.

نقشه شوم سارق در انتقال خودروی سرقتی به ایلام لو رفت

سرهنگ "افشین منافی" فرمانده قرارگاه شمال گشت انتظامی یگان امداد پایتخت بیان داشت: عوامل واحدهای گشت انتظامی قرارگاه شمال گشت انتظامی هنگام گشت زنی در محدوده تهرانپارس به راننده یک دستگاه خودروی سواری که در حال استراحت در داخل بود، مظنون می شوند وبرای بررسی موضوع پلاک انتظامی خودروی سواری را از سامانه پلیس استعلام که در پاسخ استعلام گرفته شده مشخص شد که خودرو سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت در سامانه پلیس دارد.

فرمانده قرارگاه شمال گشت انتظامی یگان امداد پایتخت بیان داشت: با مشخص شدن سرقتی بودن خودرو، ماموران بلافاصله وارد عمل شدند و راننده خودرو را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در همان بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد، گفت: متهم در ادامه اظهارات خود معترف شد که هفته پیش خودرو را سرقت کرده و قصد داشته برای فروش به شهرستان ایلام منتقل کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح سارق به جرم ارتکابی، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس پیشگیری قرار گرفت.

منبع: رکنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سبحان
    0

    این چه تیتر مزخرفیه آخه یعنی چی نقشه شوم؟!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها