ریور دوباره نبرد بزرگ آرژانتین را برد

بوکا جونیورز در نیمه‌نهایی بزرگ کوپا لیبرتادورس موفق شد ریورپلاته را 1-0 مغلوب کند ولی ریور در مجموع 2-1 برنده شد و به فینال رقابتها راه یافت.

ریور دوباره نبرد بزرگ آرژانتین را برد

ریورپلاته دیشب در زمین رقیب بزرگ خود بوکا جونیورز با نتیجه 1-0 مغلوب شد ولی در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 2-1 به پیروزی رسید و به فینال راه یافت تا یک قدم دیگر به کسب دومین قهرمانی پیاپی در کوپا لیبرتادورس نزدیک شد.

ریور در اوایل ماه جاری میلادی در بازی رفت این نیمه‌نهایی بزرگ موفق شده بود در خانه خود، استادیوم ال مونومنتال، بوکا را 2-0 مغلوب کند. به این ترتیب بود که دیشب در بازی‌ای که در خانه بوکا، استادیوم لا بومبونرا برگزار شد با وجود پیروزی 1-0 جونیورز با گل هورتادو در دقیقه 80، این بازیکنان ریور بودند که در خانه بوکا جشن صعود به فینال را برگزار کردند.

ریور در بازی برگشت با ارائه یک بازی دفاعی هوشمندانه، درحالیکه بازی دو رقیب بزرگ مثل همیشه با خطاهای متعدد و خشن همراه بود توانست حملات تیم میزبان را دفع کرده و در نهایت بلیط صعود به فینال را رزرو کند.

درحالیکه 10 دقیقه به پایان بازی مانده بود یان هورتادو بازیکن تعویضی بوکا، ضربه سر لیساندرو لوپز را وارد دروازه ریور کرد تا بوکا از حریف پیش بیفتند. ولی با وجود این گل دیرهنگام، شاگردان مارسلو گایاردو توانستند به روند پیروزی‌های خود بر بوکا در مسابقات حذفی ادامه دهند و رویای کارلوس توز برای فتح کوپا لیبرتادورس را نقش بر آب کنند.

دیدار دیشب دو تیم به دلیل پرتاب مقدار زیادی نوار پلاستیکی به درون زمین با 15 دقیقه تاخیر آغاز شد ولی بر خلاف بازی‌های گذشته دو تیم در فصل‌های اخیر در طول مسابقه بدون مشکل امنیتی خاصی ادامه پیدا کرد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها