دستگیری سارقان خودرو محله تهرانسر/ متهم: با خودروهای سرقتی ضایعات جمع می‌کردم

رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر از دستگیری ۳ سارق خودرو خبر داد.

دستگیری سارقان خودرو محله تهرانسر/ متهم: با خودروهای سرقتی ضایعات جمع می‌کردم

سرهنگ محمود مالمیر رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر بیان داشت: عصر روز گذشته بیست و نهم مهرماه عوامل پیشگیری کلانتری ۱۵۰ تهرانسر هنگام گشت زنی در محدوده کلانتری به یک دستگاه خودروی پراید با ۳ سرنشین مشکوک می‌شوند و برای بررسی اولیه پلاک انتظامی خودرو را استعلام که در استعلام گرفته مشخص شد که خودرو سرقتی بوده و در بیستهم همین ماه از اندیشه سرقت شده است.

وی گفت: بلافاصله ماموران کلانتری برای توقیف خودرو اقدام و موفق می‌شوند ضمن توقف خودروی موصوف سرنشینان آن را نیز قبل از اینکه موفق به فرار بشوند دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه خودروی کشف شده به همراه متهمان به کلانتری منتقل شدند، عنوان داشت: راننده خودرو در بازجوئی‌های پلیسی اظهار کرد: روز بیستم مهر ماه در کنار خیابان در حال قدم زدن بودم که نگاهم به این خودرو افتاد. با سوئیچی که همراهم بود در آن را باز کردم و قفل فرمان و قفل پدال آن که صوری بر روی آن نصب بود و قفل فرمان و پدال بسته نشده بود به راحتی کنار گذاشتم و سپس با همین سوئیچ که در خودرو را باز کرده بودم استارت زدم و خودرو روشن شد.

سرهنگ مالمیر تصریح کرد: این متهم مدعی بود در طول این مدت با خودروی سرقتی ضایعات جمع آوری و منتقل می‌کرده است.

در انتها کلانتر محله تهرانسر از شهروندان درخواست کرد: نسبت به تجهیز خودرو به انواع قفل‌های ایمنی ابا ضریب ایمنی بالا اقدام کنید تا از وقوع جرائم مشابه جلوگیری شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها