نماینده مجلس در گفتگو با خبرفوری/ مردم در تحریم کالاهای عربستانی از دولت جلوتر باشند

نماینده مجلس در خصوص تحریم کالاهای عربستانی گفت : مردم باید از دولت جلوتر باشند و کالاهای عربستانی را تحریم کنند.

نماینده مجلس در گفتگو با خبرفوری/ مردم در تحریم کالاهای عربستانی از دولت جلوتر باشند

ناصرموسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبر فوری درخصوص آمار واردات کالاهای عربستانی به ایران گفت : آمار دقیقی از واردات کالا های عربستانی ندارم ولی اطلاع درام مقدار زیادی از روغن مصری ما تولید داخل و قسمت اعضم ان از کشور عربستان وارد می شود که سرمایه گذارش یه فرد عربستانی است.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد :یکسری اقلام دیگری مثل نوشابه ها و نوشیدنی ها و بعضی از خوراکی ها دیگر هست که عربستان وارد می کند اما این نکته قابل توجه است که عربستان خودش تولید کننده این اجناس نیست و تجار و فعالان اقتصادی عربستانی وارد کننده این اقلام هستند و فقط به عنوان یه واسطه عمل میکنند و کالاهای وارداتی به عربستان را به کشور ما صادر می کند.

موسوی لارگانی درخصوص تحریم کالاهای عربستانی گفت: به علت رفتارهای عربستان و حرکاتی زشتی که در منتطقه انجام می دهند. قطعا مشخص است اگر عربستان کاری انجام می دهد به پشتیبانی آمریکا است.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب گفته بودند که واردات کالاهایی که درکشور تولید میشود باید جلوگیری کنیم اما بعضی از کشور های به صورت رسمی با ما مشکل دارند و با ما موضع دارند باید رفتاری شبیه به خود آنها داشته باشیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی در کمیسیون اقتصادی گفت : وقتی در روز های اخیر صیاد ما را به قتل می رساند و حتی وزیر خارجه عربستان می گوید جنگ را به کشور ایران می کشانیم . پس باید قطعا کالاهای عربستانی تحریم شود مردم می بایست از دولت جلوتر عمل کنند و کالاه عربستانی را تحریم کنند.

این نماینده مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه که آیا بهتر است این کالا توسط مردم تحریم شود ادامه داد: وقتی مردم ما خرید کالاهای عربستانی را تحریم کنند تجار و وارد کنندگان وقتی می بینند کالا خریدار ندارند قطعا از واردات کالا از مبدا عربستان منصرف می شوند.

وی گفت: اگر مردم ما به این نکته دقت کنند خرید کالاهای عربستانی هزینه موشک ها برای کشتن مردم یمن و کمک به صهیونست ها است ها حتما این کالا ها را تحریم خواهند کرد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • موسوی
    0

    نمیخواد کالاهای انگشت شمار عربستان رو تحریم کنید، اگه راست میگید برید حج رو تحریم کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها