گرمای ادامه‌دار خوزستان با چاشنی داغ گرمازدگی

با توجه به تداوم گرمای شدید در استان خوزستان، برخی از شهروندان دچار گرمازدگی شده‌اند و با این حال در روزهای آینده نیز باید شاهد تداوم این گرمای شدید بود.

گرمای ادامه‌دار خوزستان با چاشنی داغ گرمازدگی

این روزها پدیده گرما و افزایش دما در بسیاری از مناطق این استان به اوج خود رسیده است و با وجود اینکه هنوز با روزها و ماه گرمای شدید فاصله زیادی داریم گرمای 50 درجه سانتی‌گراد باعث وارد کردن فشار به مردم و ایجاد مشکلاتی برای شهروندان شده است.

با توجه به اینکه در روزهای نخست فقط شهر اهواز درگیر گرمای شدید شده بود، امروز پس از گذشت نزدیک به 10 روز تقریبا در بیش از 80 درصد از شهرهای استان خوزستان گرمای شدید قابل لمس است و شهروندان را با مشکلاتی مواجه کرده است.

با این وجود؛ گرمای شدید روز گذشته در سطح استان باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم شد و در پی آن نزدیک به 10 شهروند خوزستانی دچار گرمازدگی شدند که حال برخی از آنها نیز نامساعد گزارش شده بود.

با توجه به اینکه بسیاری از مردم استان در انتظار کاهش یافتن میزان درجه حرارت هوا هستند، پیش‌بینی‌ها از تداوم این گرما تا روزهای آتی حکایت دارد.

این گرما و شدت حرارت در استان خوزستان در حالی رقم می‌خورد که بر اثر فشار زیاد، روز گذشته برخی از ترانس‌های برق اهواز دچار آتش‌سوزی شد و در روزهای اخیر نیز به دلیل گرمای شدید برق بسیاری از مناطق استان خوزستان به قطعی چند ساعته کشیده شد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها