خط‌و‌نشان رئیس پلیس تهران برای عرضه‌کنندگان لباس پاره

سردار رحیمی درباره اقدامات پلیس برای برخورد با فروشندگان و عرضه‌کنندگان لباس‌های نامتعارف توضیحاتی داد.

خط‌و‌نشان رئیس پلیس تهران برای عرضه‌کنندگان لباس پاره

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره اقدامات پلیس برای برخورد با فروشندگان و عرضه کنندگان لباس‌های نامتعارف در بازار، گفت: اقداماتی که نیروی انتظامی انجام می دهد، موضوعی همه جانبه است.

سردار رحیمی افزود: همانطور که با فروشندگان موادمخدر، معتادان متجاهر، مفسدان اقتصادی، سارقان و جرایم جنایی برخورد می‌کنیم؛ با عرضه کنندگان و تولیدکنندگان لباس‌های نامتعارف در سطح پایتخت نیز در حال برخورد هستیم.

او گفت: با توجه به آنچه که درخصوص انجام ماموریت و وظیفه در چارچوب امنیت اخلاقی بر دوش ما گذاشته شده است، در حال ایفای وظیفه هستیم و در این راه نیز اقدامات قابل توجهی اجرا شده است.

سردار رحیمی تصریح کرد: برنامه پلیس در بخش برخورد با تهیه کنندگان و فروشندگان لباس‌های نامتعارف جزء اولویت‌ها است و حتما این اتفاق خواهد افتاد و کسانی هم که به بد حجابی تجاهر می‌کنند نیز مورد هدف پلیس هستند.

رئیس پلیس پایتخت اظهار کرد: تمام دوزندگان، واحد‌های صنفی، خیاطی‌‎ها و تولیدی‌ها در رادار پلیس قرار دارند و به نوبت برای برخورد با متخلفان حوزه تولید پوشاک به خصوص تولید کنندگان لباس‌های نا متعارف خواهیم رفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • بی نام
    0

    بازور وتهدید که نمی شود حجاب وپوشش مردم را تغیر دادباید فرهنگ واگاهی مردم را بالا برد هر روز ما شاهد درگیر مردم ونیروی انتظامی یا امران به معروف هستیم که همین خود باعث نارضایتی در جامعه می شود بهتر است مسولین محترم در تصمیم گیریهای مهم کار کارشناسی به دور از تنش با جامعه بگیرند تا بازخوردی جامه داشته باشد

  • محمد
    0

    خوب سالم می خرند خودشان آن را پاره می کنند موسسات فرهنگی ما باید اقدام موثر بکنند

  • حق شناس
    0

    واقعا یکبار بدقت به این لباسها نگاه کنید اون هایی که اروپا و امریکا رفتن میدونن که این لباسها مال آدمهای کارتون خواب پیاده رو هاست آخه مگه عقل تو کله بعضی ها نیست که از این لباسها میپوشن اول شلوارها سوراخهای کوچکی داشتند یواش یواش سوراخها بیشتر و بیشتر شده و از کل پارچه شلوار هم پارگی ها افزایش یافته فکر کنم در آینده نه چندان دور دیگه یه تکه جلو و عقب مونده باشه مثل دوران پارینه سنگی .

  • یزدان
    0

    تو این وضعیت اقتصادی گزک دست مردم ندین. برای مسئولین چی بهتر از این که دغدغه جوانها به جای کار و ازدواج ، شلوار پاره و .... باشه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها