دستگیری شرور خرابکار محله آیت‌الله کاشانی / او خودروها را تخریب می کرد

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل تخریب خودروی شهروندان یکی از محلات شمال غرب پایتخت خبر داد.

دستگیری شرور خرابکار محله آیت‌الله کاشانی / او خودروها را تخریب می کرد

سرهنگ "سعید راستی " رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت در تشریح جزئیات این خبر،گفت: با دریافت گزارشی از سوی تعدادی از شهروندان محله آیت الله کاشانی مبنی بر تخریب 4 دستگاه خودرو توسط یکی از اراذل و اوباش منطقه، موضوع در دستور مأموران پلیس قرار گرفت. این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: کارشناسان مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت پس از بررسی اظهارات شاکیان پرونده، با یک سری تحقیقات فنی متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی روز گذشته وی را در یک اقدام ضربتی در مخفیگاهش که یک باشگاه ورزشی در حوالی محل سکونتش بود، دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم 30 ساله که در بازجوئی های اولیه منکر هرگونه جرمی بوده، انگیزه خود را از این اعمال شرورانه، قدرتنمایی و معروفیت عنوان کرد. راستی در پایان با اشاره به اینکه متهم، برای سیر مراحل قانونی به مرکز عملیات این پلیس منتقل و پس از تحقیقات لازم تحویل مرجع قضائی شد، به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد: هر کسی به هر طریقی بخواهد امنیت و آسایش شهروندان را به مخاطره اندازد، برابر قانون با افراد مجرم برخورد خواهد شد.

منبع: رکنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها