میزان وام به یارانه بگیران به تفکیک تعداد خانوار/ بازپرداخت 36 ماهه

میزان وام به یارانه بگیران به تفکیک تعداد خانوار/ بازپرداخت 36 ماهه

باز پرداخت یاراکارت 36 ماهه و با سود 18 درصد و از محل واریز یارانه خواهد بود که در این بین بانک‌ها می‌توانند برای ضمانت بیشتر از مشتریان سفته و ضامن درخواست کنند که در صورت قطعی یارانه مشکلی برای باز پرداخت وام ایجاد نشود.

همزمان با واریز هفتاد و ششمین مرحله یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار، سیف رئیس کل بانک مرکزی خبر از ابلاغیه جدید به بانک‌ها برای پرداخت وام تا سقف 5 میلیون تومان به یارانه‌بگیران داد.

حال با وجود گذشت حدود یک هفته از این ابلاغیه بانک‌ها هنوز استرات پرداخت وام خرید کالا را به مشتریان خود نزده‌اند و منتظر تامین منابع برای پرداخت وام هستند.

حال با این اوصاف میزان تسهیلات به سرپرستان خانوار براساس تعداد اعضای خانوار از یک میلیون و 260 هزار تومان شروع و تا 5 میلیون تومان ادامه می‌یابد.

همچنین باز پرداخت یاراکارت 36 ماهه و با سود 18 درصد و از محل واریز یارانه خواهد بود که در این بین بانک‌ها می‌توانند برای ضمانت بیشتر از مشتریان سفته و ضامن درخواست کنند که در صورت قطعی یارانه مشکلی برای باز پرداخت وام ایجاد نشود.

علاوه بر این امکان انتقال و برداشت وجه‌نقد از یاراکارت وجود ندارد و تنها سرپرستان خانوار می‌توانند برای خرید و تامین نیازهای خود از این کارت استفاده کنند.

در حال حاضر بانک کشاورزی جز اولین بانک‌ها در اجرای طرح یاراکارت است که در رزوها و هفته‌های آتی سایر بانک‌ها نیز به لیست پرداخت کننده تسهیلات اضافه می‌شوند.

جزئیات یاراکارت براساس تعداد اعضای خانوار به شرح جدول زیر است:

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • شهاب
    0

    پس این وام‌کجا میدن من هربانکی رفتم میگن ما خبر نداریم رییس جمهور صبح جمعه باید یادش بیاد ابلاغ کنه بسه دیگه کم مردم به بادتمسخربگیرید صبرهم اندازهای دارد وای ازآن روز بترسید که باید دولت به توپ بست

  • داریوش شهریاری
    0

    آقایی که میگی مردم رو بیش ازاین مسخره نکنید یه خورده دندون رو جیگر بزار ببین چیه فقط شما نیستید که رفتی بانک بگن آقا بفرما اینم وامتون دم این دولت گرم که بازم تواین شرایط به داد خیلی ها میرسه یه ملیون هم یه ملیونه صداتم درنیاد ازسرت هم زیادیه اگه میتونی برو از بانک یه وام یک ملیونی بگیر ببینم چطور میخوای بگیری باید هفت جد آبا تو اونجا ضامن بزاری من به نوبه خودم از دولت کمال تشکر را دارم دمتون گرم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها