واکنش بارسلونا به تعویق احتمالی ال کلاسیکو

باشگاه بارسلونا بر خلاف شایعات قرار نیست درخواستی مبنی بر تعویق ال کلاسیکوی روز 26 اکتبر ارائه دهد.

واکنش بارسلونا به تعویق احتمالی ال کلاسیکو

(4 آبان) بارسلونا در نوکمپ میزبان رئال خواهد بود. ال کلاسیکو در ساعت غیرمعمول 13 به وقت محلی برگزار خواهد شد در حالی که به دلیل اتفاقات روز گذشته در کاتالونیا جوی متشنج در این بازی انتظار می‌رود. ال کلاسیکو اولین بازی خانگی بارسا پس از اعلام حکم زندان‌های طولانی‌مدت برای رهبران جدایی‌طلبان کاتالان‌ است و انتظار می رود که بسیاری از هواداران بارسا روز بازی در نوکمپ، اعتراضات گسترده خود به این حکم را نشان دهند.

روز گذشته پس از اعلام حکم نهایی سران جدایی طلب کاتالونیا که در مجموع به بیش از 100 سال محکوم شده‌اند، بیشتر شهرهای این ایالت خصوصا بارسلونا صحنه تظاهرات گسترده بود تا جایی که حتی فعالیت های فرودگاه ال پرات بارسلونا نیز برای ساعاتی مختل شد.

روز گذشته باشگاه رئال نگرانی خود از برگزاری این بازی در فضایی متشنج را اعلام کرد و قصد دارد از اتحادیه لالیگا درخواست کند تا نیروهای امنیتی این بازی دو برابر شوند.

شایعاتی شنیده می شد مبنی بر اینکه بارسلونا نیز قصد دارد تعویق این بازی را تقاضا کند اما طبق ادعای موندودپورتیوو، باشگاه کاتالان چنین تمایلی ندارد و ال کلاسیکو در روز مقرر برگزار خواهد شد.

9 سال پیش در نوامبر 2010 به دلیل در پیش بودن انتخابات محلی در کاتالونیا، ال کلاسیکو یک روز به تعویق افتاده بود اما به نظر نمی رسد امسال شاهد اتفاقی مشابه باشیم.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها