هرگز نشنیده‌ام گواردیولا از فساد قطری‌ها بگوید

اینس آریماداس وکیل و عضو کنگره اسپانیا به اظهارات روز گذشته پپ گواردیولا در واکنش به حکم نهایی سران جدایی طلب کاتالونیا واکنش نشان داد.

هرگز نشنیده‌ام گواردیولا از فساد قطری‌ها بگوید

روز گذشته سران جدایی طلب ایالات کاتالونیا که از سال 2017 در زندان موقت به سر می بردند، با احکام زندان طولانی مدت روبرو شدند. حکم هایی بین 10 تا 13 سال زندان که اعتراض گسترده کاتالان ها را به دنبال داشت.

بارسلونا روز گذشته شاهد تظاهرات گسترده مردم بود و چهره های ورزشی و سیاسی مختلف نسبت به این قضیه واکنش نشان دادند. باشگاه بارسلونا و ستاره هایی چون پیکه و ژاوی و همچنین پپ گواردیولا در صفحات اجتماعی خود واکنشی منفی به این احکام داشتند. ژاوی حتی از لفظ شرم آور استفاده کرد.

اینس آریماداس که خود از هواداران بارسلونا است و زمانی یکی از تحسین کنندگان پپ گواردیولا محسوب می شد، در پاسخ به گواردیولا در صفحه توئیتر خود نوشت:« من یکی از تحسین کنندگان گواردیولا زمانی که فوتبال بازی می کرد بودم و همچنین به عنوان یک مربی برای او ارزش زیادی قائل هستم اما مواضع سیاسی او را محکوم می کنم.

تهمیت زدن به اسپانیا کار خیلی شجاعانه ای است اما هرگز ندیده ام که او بر علیه (فساد) قطری ها که با آنها برای جام جهانی 2022 توافق کرده، حرفی بزند. در دموکراسی ما هر نوع طرز تفکری پذیرفتنی است؛ مادامی که فراتر از قانون نرود. این مخالفت نیست، فتنه است.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها