لوکاس: بازیکن اتلتیکو به رئال ملحق نمی‌شود

لوکاس هرناندز، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ و بازیکن سابق اتلتیکو می‌گوید پیش از انتقال به بایرن، رئال مادرید خواهان جذب او بوده ولی خودش این پیشنهاد را رد کرده است.

لوکاس: بازیکن اتلتیکو به رئال ملحق نمی‌شود

لوکاس هرناندز، دفاع وسط فرانسوی بایرن مونیخ که در تابستان امسال از اتلتیکو مادرید به بایرن پیوست می‌گوید پیش از این انتقال باشگاه رئال مادرید به شدت خواهان جذب او بوده ولی مدافع فرانسوی چون نمی‌توانسته برای رقیب سرسخت اتلتیکو، رئال، بازی کند با این پیشنهاد مخالفت کرده و راهی بایرن شده است.

هرناندز که به عنوان مدافع در تیم ملی فرانسه هم بازی می‌کند در طول تابستان با قراردادی 80 میلیون یورویی راهی بایرن شد.

مدافع فرانسوی در این باره به فرانس فوتبال گفت:" رئال برای جذب من اقدام کرده بود، این درست است. ولی نه تابستان امسال. من حاضر نبودم به رئال مادرید بروم. کسی که مدت ها پیراهن اتلتیکو را به تن کرده نمی‌تواند به رئال ملحق شود".

هرناندز در ادامه صحبت هایش درباره پوشیدن پیراهن شماره 21 فیلیپ لام در بایرن گفت:" وقتی با بایرن صحبت می‌کردیم از من پرسیدند چه شماره‌ای را می‌خواهم. به آنها گفتم شماره 21 را می‌خواهم. چون من با شماره 21 فرانسه قهرمان جام جهانی شده بودم و در اتلتیکو هم با شماره 21 قهرمان سوپرجام اروپا شده بودم. به من گفتند این شماره فیلیپ لام است و بعد از بازنشستگی او هیچکس آن را نپوشیده ولی اگر به بایرن ملحق شوم این شماره پیراهن را به من خواهند داد".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها