افتتاح زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه

زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولین ورزش استان افتتاح شد.

افتتاح زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه

فرهمند سال افزون معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه، امروز(23 مهر) در حاشیه مراسم افتتاح این زمین بااشاره به آغاز احداث پروژه چمن مصنوعی مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه از اواخر سال گذشته، اظهارکرد: باتوجه به ایرادات و مشکلاتی که چمن طبیعی این زمین در سالهای گذشته داشت و هزینه‌های زیادی که برای تعمیر آن می‌شد، تصمیم گرفتیم تا آن را به زمین چمن مصنوعی تبدیل کنیم.
وی تصریح کرد: برای احداث این زمین چمن مصنوعی از محل اعتبارات استانی ارزش افزوده یک میلیارد و 900 میلیون تومان اختصاص دادیم که خوشبختانه در کمتر از هفت ماه به پایان رسید.
سال افزون بابیان اینکه این زمین تنها زمین چمن مصنوعی استاندارد زه‌کشی شده در استان است، گفت: هم اکنون دو پروژه چمن مصنوعی دیگر را نیز در شهرستان‌های پاوه و ثلاث باباجانی درحال اجرا داریم.
وی در ادامه به پروژه مرمت زمین چمن طبیعی شماره یک مجموعه ورزشی آزادی هم اشاره کرد و گفت: اقدامات مقدماتی همچون خاک برداری و خریداری بذر برای تعمیر این زمین انجام گرفته و پروژه فعال است.
به گفته معاون توسعه پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان علاوه براین دو پروژه چند پروژه دیگر همچون احداث اولین دیواره سنگنوردی استاندارد استان، بزرگترین آکادمی پزشکی ورزشی ایران، نصب صندلی زمین شماره یک و... در داخل مجموعه ورزشی آزادی درحال انجام است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها