وزیر اطلاعات:

۲ مورد عملیات بمب‌گذاری در مسیر زائران اربعین در خوزستان کشف شد

وزیر اطلاعات گفت: طی روزهای اخیر ۲ مورد بمب‌گذاری در مسیر تردد کاروان‌های زائران اربعین حسینی در خوزستان قبل از عملیاتی شدن کشف شد.

۲ مورد عملیات بمب‌گذاری در مسیر زائران اربعین در خوزستان کشف شد

حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات روز دوشنبه در جریان بازدید از پایانه مرزی چذابه در جمع خبرنگاران افزود: همچنین سربازان گمنام امام زمان(عج) در این ارتباط ۵۰ قبضه سلاح را از افرادی که قصد عملیات خرابکارانه را داشتند کشف و ضبط کردند.

وی گفت: با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای انتظامی، سپاه، بسیج، ارتش و دستگاه قضا توان هر گونه عملیات ترور یستی از معاندان و دشمنان قسم خورده نظام سلب شده است.

وزیر اطلاعات در ادامه خدمت به زائران اباعبدالله را افتخاری ماندگار برای همه خدمتگزاران دانست و گفت: همه دستگاه ها و نهادها برای امنیت زائران اربعین حسینی هرچه در توان داشتند پای کار آوردند و منتی هم بر آنها نداریم.
وی خدمتگزاری به زائران اربعین حسینی را توفیقی الهی خواند و افزود: همه ما شکرگزار نعمت خدمتگزاری به زائران امام حسین(ع) هستیم.
حجت الاسلام علوی گفت: همه نیروهای موثر در امنیت اعم از سربازان گمنام امام زمان(عج)، سپاه، بسیج، ارتش و دستگاه قضایی با حضور موثر خود و مدیریت شورای امنیت کشور تمام توان خود را برای خدمتگزاری به زائران و تامین امنیت آنان به کار برده اند و عملیات کسانی که قصد مخدوش کردن امنیت کشور در ایام خاص مانند اربعین حسینی را داشتند با هوشیاری کامل ناکام گذاشتند و به لطف خدا موفق به عملیات خرابکارانه و بمب گذاری نشدند.
وی موفقیت در برخورد با عوامل مخدوش کننده امنیت کشور را مدیون دعا و نیت پاک زائران امام حسین(ع) و دعای خیر مردم و رهبری دانست و گفت: دشمنان انقلاب و کشور تمام توان خود را برای مخدوش کردن امنیت کشور بسیج کرده اند ولی به لطف خدا و هوشیاری همه دستگاه ها و نیروها امینت در کشور کاملا برقرار است.
وزیر اطلاعات افزود: امیدواریم تا آخر نیز این امنیت پایدار برقرار باشد و مردم نیز با خیال آسوده رهسپار کربلای معلا شوند و به سلامت به وطن برگردند.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • الی
    0

    احسنت به حضرت حجت الاسلام والمسلمین علوی و همه سربازان گمنام امام زمان و ارتش و سپاه و بسیج و انتظامی و ...... چقدر به جیب زدید برای انجام این عملیات؟؟از قدیم گفتن گربه برای رضای خدا موش نمیگیره... گوجه شد هزار تومن چرا رب قیمتش نیامدپایین؟؟چرا قیمت مسکن رفت بالا؟؟چرا نان گران شد؟؟؟پس این سربازان گمنام کجا هستن؟؟؟شما که تمام هم و غم تون شده امتیت نظامی و صلاحی پس امنیت شغلی و روانی و معیشتی مردم چی؟؟؟این سپاه و برادران جانباز و خانواده شهدا چرا باید اینقدر حقوق بگیرن؟؟؟اونوقت این وضع بیحجابی و طلاق و گرانی در جامعه و مردم هم گرسنه...این درسته؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها