ترامپ: وزارت خزانه‌داری آماده اجرای تحریم علیه ترکیه است

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در تازه‌ترین توئیت خودنوشت: “هوشمندانه است که ما در نبرد شدید مرزی ترکیه مشارکت نداشته باشیم”.

ترامپ: وزارت خزانه‌داری آماده اجرای تحریم علیه ترکیه است

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در تازه‌ترین توئیت خودنوشت: "هوشمندانه است که ما در نبرد شدید مرزی ترکیه مشارکت نداشته باشیم".

وی در ادامه افزوده است: "کسانی که به اشتباه ما را به جنگ‌های خاورمیانه کشانده‌اند همچنان به ما برای جنگ فشار می آورند. آن‌ها می‌دانند که چه تصمیم بدی گرفته‌اند.

ترامپ نوشته است: دو سال پیش را به یاد می آورید زمانیکه عراق وارد جنگ با کردها شد در بخش دیگری از سوریه. بسیاری از ما خواستند با کردها علیه عراقی‌ها بجنگیم، آنوقت چه کسی برای ما می جنگد؟ من گفتم نه و کردها جنگ را رها کردند. اکنون همان شرایط با ترکیه در حال وقوع است. کردها و ترکیه سال‌هاست با یکدیگر می‌جنگند. ترکیه پ.ک.ک را بدترین سازمان تروریستی می‌داند. شاید دیگران بخواهند وارد این جنگ شوند و برای یک طرف یا طرف دیگر بجنگند. بروند! ما اوضاع را از نزدیک زیر نظر داریم. جنگ‌های بی‌پایان.

رئیس‌جمهور آمریکا در توئیت دیگری نوشت: درباره تحریم‌های قدرتمند علیه ترکیه با سناتور لیندسی گراهام و اعضای کنگره رایزنی شد. خزانه‌داری آماده اجراست، ممکن است به دنبال قانون دیگری باشیم. اتفاق نظر زیادی در این رابطه هست. ترکیه خواسته است این کار انجام نشود. گوش به زنگ باشید!

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها