ریاست مجمع منتظرسلامت هاشمی شاهرودی است؟/ میرسلیم: اداره مجمع برای موحدی مشکل است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فکر می‎کنم اداره مجمع تشخیص مصلحت نظام برای آیت‌الله موحدی کرمانی مشکل باشد.

ریاست مجمع منتظرسلامت هاشمی شاهرودی است؟/ میرسلیم: اداره مجمع برای موحدی مشکل است

مصطفی میرسلیم در گفت وگو با خبرنگارسیاسی سایت خبر فوری درباره زمان ابلاغ احکام جدید اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهارکرد: هنوز با توجه به اینکه مقام معظم رهبری باید درباره این موضوع تصمیم‎گیری کنند هیچ خبر جدیدی از ابلاغ احکام جدید اعلام نشده است و ما هم منتظر اعلام نظر رهبری پیرامون این موضوع هستیم.

وی درباره شایعات منتشر شده مبنی براینکه در دوره جدید احمدی‎نژاد و ناطق نوری از حضور در مجمع تشخیص کنار گذاشته خواهند شد تاکید کرد: بنده هم این گمانه‎زنی را که در فضای مجازی انتشار پیدا کرده است شنیدم ولی تایید نمی‏‌کنم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: باید به این نکته اشاره کنم که احمدی‎نژاد و حجت‎الاسلام ناطق‎نوری در تمامی جلسات مجمع حتی جلسات آخر نیز حضور داشتند و این حضور آنها به صورت مستمر بوده است.

میرسلیم درباره اخبار منتشرشده مبنی براینکه اعلام احکام مجمع تشخیص به دلیل کسالت جسمانی آیت‎الله شاهرودی به تعویق افتاده است اظهارکرد: بنده این موضوع را شنیده‎ام که آیت‎الله شاهرودی جز یکی از گزینه‎های ریاست مجمع هستند ولی این خبر را که به خاطر کسالت حالشان اعلام اسامی اعضای جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام به تعویق افتاده است را تایید نمی‎کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آیت‎الله موحدی کرمانی نیز جز گزینه‎های ریاست مجمع تشخیص هستند تاکید کرد: فکر می‎کنم اداره مجمع تشخیص مصلحت نظام برای وی مشکل باشد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها