مالخری که شاه‌ کلید سرقت از ویلاهای مشهد بود

بررسی‌های میدانی بر مال‌خری این فرد گواهی می‌داد،. در این عملیات مأموران از مالک انبار کالاهای مستعمل درخواست گواهی و فاکتورهای خرید کردند، اما او نتوانست هیچ مدرک معتبری برای مجریان قانون رو کند.

مالخری که شاه‌ کلید سرقت از ویلاهای مشهد بود

به گزارش مشهد فوری ، برخلاف رویه همیشگی که مأموران با دستگیری سارق به سراغ مال‌خران می‌رفتند، این‌بار با رصد یک فروشنده کالاهای دست‌دوم، به حرکات این فرد که کالاهای زیادی را خرید و فروش می‌کرد، مظنون شدند.

در همین گیر‌و‌دار یک تلویزیون ال‌ای‌دی جدید 55اینچی که مشخص بود تازه از بازار خریداری شده است، نظر مأموران را به خود جلب کرد. مشخصات و سریال تلویزیون با فهرست اموال تازه به سرقت رفته در کلانتری‌ طرقبه شاندیز مطابقت داده شد.

بررسی‌ها نشان داد که ظن پلیس درست بوده و این تلویزیون چند روز قبل از یک باغ ویلا ربوده شده است.همین سرنخ مهم برای دستگیری مال‌خر و دادن اطلاعاتی از سارق کافی بود تا عملیات وارد مرحله بعدی بشود.

اطلاعات و شواهد موجود، پلیس را به سمت یکی از سارقان سابقه‌دار منطقه کشاند. همه چیز گواهی می‌داد این سرقت‌ها از سوی این فرد انجام شده تا جایی که یک رشته عملیات منسجم دقیق پلیسی این فرضیه را تأیید کرد. با رسیدن مأموران به این اطلاعات بلافاصله عملیات شناسایی متهم آغاز و این فرد هنگام دستبرد زدن به یک باغ ویلا دستگیر شد. او تاکنون به 20فقره سرقت از ویلاهای بدون نگهبان و تجهیزات ایمنی در این منطقه اعتراف کرده است

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها